|
|
| PW |
分類: 未分類 |
2009 - 9 - 11
PW : pk
2009 - 9 - 10
PW : unhappy
|
番學第六日  |
分類: Pass |
今日一早起左身
食埋早餐先番學
番到去冇野做
唔Q記得帶數學本野
中三第一次欠功課
第一堂
中文
Dicky講野串Honny好笑
Miss都笑埋
第二
I.T堂
個阿sir.........都冇乜野
第三 , 四
English
冇乜野
做左五下運動(禍不單行)
第五 , 六
通識
抄野抄到冇曬睡意
Last 兩堂 IS
Dicky講埋d廢話
比Miss罰
不過犧牲得有意義
因為我笑到傻左:p
番屋企休息左一陣
換衫出左去Aunt屋企食飯
阿B唔做功課比姖DaD鬧
食飯果陣兩個Aunt係咁嗌交
見到覺得有小小好笑
飯後飲左五碗湯
破左自己記錄xD |
番學第五日  |
分類: Pass |
今日
第一,二堂
家政 - 畫畫
畫極都畫唔好
第三
數學 - 想訓教
第四
Eng - 冇乜野
第五
中文 - Dict
好彩有溫過
錯一, 兩個字掛~
第六
數學 - again
訓左教
第7
Eng again
分開兩堂
煩 !
功課輔導果陣玩Bouns
好好笑呀 !
番HM
上網搵野
想睇場演唱會呀 !
不過阿媽唔幫手
之後阿媽煮飯果陣講笑話
笑到我肚痛 |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 92 | »
|
|