今日一早起左物
出MK睇戲
睇《愛出貓》
都幾好笑嫁~
出貓的技巧無奇不有
之後買M記比阿媽
買M記番屋企食''= =
一邊搭車一邊食
番到屋企沖左個涼
之後訓教
訓左好耐
今日係開學後的第一次的星期六
真係好懷念呀 !!!!!!
訓到兩點先醒
之後去左新港城搵野食
係M記見到個學姐
番到屋企睇左套曾志偉的戲
好好笑
而家睇緊黃子華套劇
雖然我冇由頭睇落尾
但係都覺得幾好睇
聽日去睇戲
學下點出貓
番學第四日
第一 , 二堂P.E
唔洗帶衫 , 減輕我的負擔
第三 , 四堂 IS
行左兩次樓梯
玩滅火筒
好震撼
第五 , 六堂VA
素描
第7 8 堂
通識
蔡sir講野果陣訓著左
今日全部都係連堂
___________________________________________________________________________-
放學冇留低整壁報
sor~辛苦曬你地
今日正式開始上堂
不過...........................
由中史堂開始
我就眼訓到去last一堂
普通話堂仲訓著左''= =
數學堂更唔好提
個miss連GooD Morning都未講就長篇大論
我好掛住丘sir呀!!!!!!
數學d野我明左一半都冇
好彩聽日唔係好多堂要上
今日係番學第二日
上左中文堂 ........Miss Yip教
唔洗合格都似
之後係中史
Miss Wong的作風都係一樣
Music
更加唔洗講
________________________________________________________________--------------
比Miss逼左做壁報
8點到4點都冇食野
真係勁超時OT