今日去左書展~
本先以為自己的願望落空左 , 但係又好彩地實現!!!!!!!
因為本來冇曬簽籌 , 但係之後加番!!!!!!!!!
見到Theresa真人呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好靚女!!!!!!!!! 簽左名!
下年再去過~
今年唔去動漫~~~~~~~
小金File 我隻肥鼠 禮物
琴日朝早好熱~班fd都唔去打波
之後掛風球~好彩冇出街
阿媽買M記番離食~
______________________________________________
琴日訓唔到,四點仲未入夢鄉
訓到一點先起身
睇書,睇電視
今晚阿媽整雞翼 Yummy~~~~~~~~~
今日去左睇 哈利波特
雖然好睇~但係冇講到Harry同彿地魔鬥法
唔知仲會唔會有哈利波特
睇書好睇過電影
今日六,7點流鼻血,之後繼續訓
訓到兩點先起身
出左新港城還書,借書
買左個小丸子食
番到屋企煲書
頭先撞到個倉鼠籠
隻倉鼠出左離
好彩見到~
聽日睇哈利波特