最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


考試喇~~~!!!!! 分類: 未分類

今日六點幾起左身食早餐,之後hea到7點出門口~

番到學校好悶呀!係度食野,之後又要排隊,曬死~

miss又check體溫表,又衰左!!!!!!!-3-

第一,二堂科學,抄書~之後睇住kitty嬸同bo嗌交,kitty嬸好激動呀~

第3,4堂IT,都唔明條友講乜!最後求其做左d野就交左比佢

第5,6堂英文,miss冇玩小組,玩溫書~

lunch,又食leo d飯,好正呀!!!!!我阿媽肯出去買比我就好喇!!!

P.E堂打乒乓波,死人垃圾,唔識打學人抽,阻住曬條路,真係想打死佢呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

放學去左漫畫鋪租書,租左一直想睇的天使街!好好睇呀!!!!!!!

__________________________________________________________________________

lunch個小息,jenny唔開心,問姖食唔食雪糕,話食埋姖食都冇反應~

之後鎖左自己係廁所,柴姐好似慣左做小偷咁抓入去,最後.....

有時真係好想打jenny,問姖發生咩事又唔講,想幫姖姐,又唔理人~

大家見過d咁ga人未吖?



2009 年 6 月 11 日  星期四   陰晴不定


兩日 分類: 未分類

琴日

太攰~冇打,打番

番到學校諗住可以上課室,點知冇週會

之後冇功課,又係練英文d野,好煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後科學,訓唔到~

上左圖書館,好笑~

見到隻螞蟻,想彈佢,但係原本佢係玻璃下面,之後彈左佢落部電腦顯示器,最後用紙巾KO左~

不過,Michell就傻左,係度狂笑

之後普通話,冇野做~

中文,同阿sir有傾有講~

數學,唔記得左~

放學去左Aunt屋企,我表姐發癲,係咁踢我~之後搶左姖部nds,玩到十點幾走左~

____________________________________________________________________

今日,買埋早餐番學,食完上左課室~

之後得兩樣功課,大把時間hea~~~~~~~

頭兩堂DT,去左整片

之後中文,成班都好比心機咁抄野~

冇數學~兩堂中史,miss可能教埋今年唔教喇!想喊~

last兩堂通識~~~訓左!

放學一班人一齊行,s得娜又野喇~之後行左去amy度,不過連amy都玩緊嘟咀,所以行左去kitty嬸度

去左M記,kitty嬸冇啦啦比bo同s得娜攻擊~!

s得娜最嚴重,話飲汽水要wear晚體服,help~

最後因為annie許走左,之後kitty嬸又走,就成班散左



2009 年 6 月 9 日  星期二   時晴時雨


死q開啦! 忿怒 分類: 未分類

pk,死人高瘦平,借完野唔還!頂你呀,好撚想打鳩你呀,死開d啦,見到你都想p你k

___________________________________________________________________

今日音樂堂測野,唔係好難,不過有一個錯左

數學堂冇野

VA堂-油顏色

中文-好似冇野發生過咁,做listening,做完就zzzzz~之後華dee叫我起身隻揪,冇理佢,再zzzz過

英文,好難捱呀!!!!!!!!!!!!

lunch之後要留係classroom,miss狂派野,好彩個書包夠大~

通識,zzzzzzzzzz

之後又派野,個書包重到乜咁.....

今年一定要清曬d野呀

 

 



2009 年 6 月 8 日  星期一   暴雨


雨~ 分類: 未分類

今日買埋早餐先番,冇做小組份野,最後唔洗欠~

英文堂,好難頂呀!!!!!之後小組,又係annie許囉!!!!!!!!!!!

數學,冇野發生~

中文-high爆~勁嘈!!!!!!!!!!!!不過我嘈左咁耐都冇比人寫名,kitty嬸一轉身就......

stella仲慘!執錶都比人寫,之後kitty嬸鬧足佢成個lunch time~

最爽的仲有lunch time呀!!!!!!!!冇阿sir同miss睇堂,成班勁嘈~

之後食ice-cream,上圖書館~

pk!你個xxx蕭敏儀,冇鳩野下化,一野整落我條頸度,痴咩根呀!

下星期唔好比我見到你呀!唔係實打鍋你!話你知拆左石膏未

中史測驗-miss例牌講重點,係咁問kitty嬸,唔知點呢~

放學polly去左我HM,食野,打機~

之後到我去姖HM,落雨,勁大~好彩係wear緊便服,濕都冇所謂啦~~~~~~~~~

之後同阿媽鬥慢番歸,win左~姖煮飯,唔洗我煮

Happy~~~!



2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


重游舊地 分類: 未分類

今日出左去沙田,同小學個fd打波~

一路講小學果陣d野,同而家有幾多個個樣變左

第一個係阿任,因為淨係睇姖msn個i-con都唔同左

第二個係hunter,佢塊面好似拉長左咁

之後就一邊打波,一邊講!

之後去食晏,叫左個麵,都要等成幾個字,真係xxyz!@#$%^&

之後番歸打機~



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言