|
|
2009 年 5 月 24 日 星期日  |
訓教 ~訓教~  |
分類: 未分類 |
今日7點起左身,換衫,同阿媽出去飲茶
出到去八點幾,叫左7碟野,食左百幾蚊!
不過下次應該八點先出門口,因為食曬d野,都係得九點幾,阿媽都未夠鐘番工~
係酒樓飲左十幾杯茶,之後去睇電話,睇左三個字
之後搭車番歸,訓著左加訓過龍!到站都未訓醒
一落車就淋雨,等左一陣,淋住雨行上錦英~
成身濕曬~沖左個涼,睇埋本書,聽歌,訓教!
由十二點幾訓到兩點幾,起左身再訓過~未試過咁好訓(除左上埋d無聊堂)
依個故事教訓我,下次出去飲茶,唔好咁早起身~
|
2009 年 5 月 23 日 星期六  |
冇得玩味唔好玩囉  |
分類: 未分類 |
xxyz@#$%^&*(@#$%^&*
冇得玩電腦味唔好玩囉,關我q事呀!係你自己話以後唔玩嫁,又屈鳩我唔比你玩,你冇撚野下化?
都痴痴地,講過反口唔應,你收皮啦!係唔比你玩都吹我唔漲啦!
唔識玩學人玩,亂咁搞野,點樣上網都唔q識,仲學咩人玩電腦呀!
_____________________________________________________________________________________
以上說話係對我細佬講的~講番今日
今日落雨,搞到冇得打波~不過表姐搵左我去唱K(嚴格離講係聽姖唱)
之後上左姖屋企鋤dee,打機,玩,食野~
成間屋d野都比我地玩左一輪,差唔多食曬個儲物櫃d薯片同蝦條
aunt番到離都問我地發生咩事~
真係好想日日都係依個環境入面過生活~ |
| 攰死 |
分類: 未分類 |
今日八點起身,食早餐,之後番學校~
整布甸,三文冶,芝士蛋糕,fruit~勁忙!
係咁cut生果.成隻手攰曬~仲勁多汗,成支大水飲曬~
miss好好人呀!請我地飲野(私人請嫁),真係好好好好好人呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
一邊cut野就一邊食野,有淨都比我地食曬~
之後攞落操場~見到都想食呀!(不過miss唔比)-3-
之後越離越多人,d野唔洗三個字就比人清曬~殘渣都冇d!
企係度派碟同叉比人,勁攰!
係家政室休息左一陣就番歸~
下年都一定自薦比miss幫手呀! |
| 第一次~ |
分類: 未分類 |
今日落雨,廢事等車,飛的~有umbrella冇開,冇乜點濕到~
番上課室,做埋film review,唔洗欠~
DT堂,勁玩電話!
中文堂,唔知點解d時間過得勁慢~Peter對住賣魚勝講左句'你好柒',咁就扣左一分
字典機都話柒係數字啦!唔好話你自己唔認自己柒!
之後我狂講1234568,就淨係唔講個7字,peter勁唔妥佢,勁串佢!(我以你為榮),kitty仲同honny傾得勁大聲!佩服
數學堂學新野,唔係好難~不過我都係唔係咁明
中史堂,一早做曬張WS,番歸唔洗煩~
通識堂-我後面果個正一死人頭!無啦啦打我,打番佢比阿sir見到,企左一陣,之後訓足兩堂!
放學去左家政室幫miss手,做野做到7點幾~真係第一次咁晏放學~
|
| 番學等放學 |
分類: 未分類 |
今日一早先醒起未做comp,飛的番學校做~
番到課室,又開冷氣又開風扇,涼到爆~
IS堂小測,冇溫過=亂答一通-3-之後羅sir 睇堂,係我後面,我照訓
小息上lib,幫手借書還書,MISS吳冇鬧到(上年入親去都比姖小一餐嫁-,-)
普通話,平凡咁度過~
中文-唔想講(因為離唔開廢講)
數學-Stan食糖,後排個個都見到,罰佢抄校規~(大六次)之後dicky話早知就全班都坐低,等佢抄足三十三次
讀曬verb table,冇讀film d野,又要抄~救命呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
週會,drama~C班搵本書d出離做,D班講愛迪生~都有gag的成份
之後留堂班,polly寫d字係面,自己印落隻手度~之後唱歌,搞搞震,坐係姖前面......有d無奈''= =
就快行到車站先知冇散紙~行番=去問人'唱',最後華dee救左我一命
阿媽今日勁早放工,買野煮飯食!(實落勁多salt)
聽日DT,攞正權玩手機,正呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------
好唔想番學呀!一行到入去就想快d走,唔明點解要番學~ |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 92 | »
|
|