|
|
2009 年 4 月 19 日 星期日  |
悶死了~  |
分類: 未分類 |
今日冇落過街,成日都係留在HM中~
本來想去打波,見到個天黑黑地,冇落到~
睇睇下電視先諗起d功課,慘!
查字典都幾頁,有冇野呀?
唔想做IT作業,都唔知本野講乜!果個阿sir又廢喎,講野唔清唔楚,成q日講廢話!
明知自己唔受歡迎,仲要扮個款出離!
如果可以比我揀一個星期入面有一堂可以永久唔洗上,我一定第一個揀IT!!!!!!
CM~please~
|
2009 年 4 月 18 日 星期六  |
| 攰...... |
分類: 未分類 |
訓到十一點幾先起身~落左街打波,攰到一番歸就訓著左~
個護腕濕哂,流汗流得太多了~
今晚阿媽死去打麻雀,得番我一條友係HM,又悶死~
預左比功課折磨,慘死!
今日睇到單新聞,講一個人見人愛的四歲女孩比姖阿爸阿媽綁住離打~
隻手幾乎壞死,郁都郁唔到~
有時真係唔明,該打該死的冇事~唔該打唔該死的就有事~
依個世界太唔公平喇!
|
2009 年 4 月 17 日 星期五  |
| PE堂~想死! |
分類: 未分類 |
今日係換季後的第一個體育堂,亦可以話係一星期入面最難頂的第二堂~
因為要跑四個圈,留意!係籃球場!唔係排球場!!!!!!!!!!
唉~有得揀,好想讀番F.1,起碼d野易d,PE唔洗跑得咁辛苦!
數學差左勁多!都唔知點解,年年都係咁~
頭一個學期d成績可以好好,之後就可以差到爆~
天呀!點解你要咁對我? |
2009 年 4 月 16 日 星期四  |
| 又係訓的一天~ |
分類: 未分類 |
今日又係堂堂都訓喇~只不過今日比平時大膽左,係通識堂度訓足兩堂~
自番學校後就日日都唔夠訓,都唔知幾時先有好日子過~
琴日係HM個碟櫃度搵番隻〝鐵達尼號〞出離睇,差d喊~
睇睇下發現,原來我自己都幾易喊下~
〝鐵達尼號〞係一隻每個人都應該緊記的郵輪~
因為姖曾經係依個世界的一個驕傲的郵輪~更係當時世界觸目的新聞~
唔知點解,諗諗下,如果〝鐵達尼號〞仍然存在係依個世界上,又會有幾多人不惜傾家蕩產去坐依隻
受世界觸目,受萬人景仰,號稱世上最大的〝鐵達尼號〞呢?
相信你係我,都想去試下! |
2009 年 4 月 15 日 星期三  |
| 不值得認識的人 |
分類: 未分類 |
今日本來去annieHM染髮,但有人發仔瘟,so冇染到~
係annie HM留到六點幾先走~睇住姖同條仔傾計,一邊玩野,一邊玩埋姖細佬!
今日都唔知某人發生咩事,問姖去左邊又唔講
昆我地話番左歸,打電話去姖HM,姖阿媽話姖冇番倒~再打多次比姖,都係話番左HM,姖阿媽唔比姖出街~
我唔明姖點解唔肯講~有d咩事唔可以同我地講先!!!????
大家都係FD,有d咩味一齊分擔囉~
大家肯幫你,你又唔領大家情!
有你依個朋友,都唔知好定壞!!!!!! |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | »
|
|