琴晚又訓唔著 , 3點都未訓到
比電話嘈醒
之後一個人係屋企
晏d玩拼圖
頂
我細佬唔知搞乜
無啦啦話要搵陀螺
入埋我間房搵
勁想打佢
勁煩 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日十點比個電話嘈醒左
之後再訓過 , 訓到四點先起身
之後on MSN
同人傾
_______________________________________________________
Polly!!!記得幫我買野呀
琴晚去左打邊爐
頂!勁唔like我老豆!成日張d野一碟倒落去
芽菜 , 生菜 , 粉絲 等等等等~
乜都倒曬落去
搞到想夾烏冬果陣比d野阻住曬
今年唔去動漫~
但係支持Scandal!!!!
_____________________________________________________________________________________
我所講的Scandal
係一隊日本高校女子Band
唔係醜聞
今日十點幾比人打電話叫醒出去飲茶
飲完茶之後去左一田 , 買左支Apple汁 , 我覺得唔係咁好飲
買左500野 , 腦用曬Aunt銀包果五舊水
3個人6隻手攞曬野!冇一個人隻手係空
之後番去玩鋤dee , 本先兩鋪係輸家 , 係後面嬴番 , 嬴左$17 . 7
食完飯後甜品就番歸
星期六比人一早叫醒左去飲茶
之後去左行
幫阿爸買演唱會飛~
又有演唱會睇 !