最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 10 月 6 日  星期二   酷熱


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: Pass

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:msn )


2009 年 10 月 5 日  星期一   酷熱


番學第二十日 - 火 不安 分類: Pass

今日落到去仲有車~好彩

入學校門口趁條友睇唔到果陣走左入去

食早餐

傾計

冇帶月餅盒~~~

HE

坐係miss堂

Maths

串miss

Eng

miss冇乜野

中文

peter衝落去幫miss攞野

miss話姖喉嚨痛左好多

Maths

做曬份野

唔洗煩

第二堂Eng

miss好火

因為test..................................唔好提了

LSE果陣幾好笑

放學行離行去

聽日要留堂

最少要六點

救命呀!



2009 年 10 月 4 日  星期日   酷熱


中秋節的晚上 滿足 分類: Pass

琴日十二點先醒

六點出左MK

搵阿媽

之後去伯娘屋企食飯

食到八點走

去左沙中公園搵班小學FD

玩鋤dee

Vic輸曬

之後玩等二樣

何嘉輸曬

之後傾計

先知何嘉好funny

之後係沙中公園〝繞場一周〞

之後去左新城市廣場

散左band

__________________________________________________________-------------------------------------

 
剩餘食物
 
圓月

附送肥鼠貪食照片一張

 



2009 年 10 月 3 日  星期六   酷熱


中秋節 開心 分類: Pass

唔經唔覺

又係一年一度的中秋節

上年好似同班fd去左飲酒

今年要出去同班麻煩阿伯食飯

Help!

不過之後就係同小學班fd一齊玩

祝大家

中秋節快樂!



2009 年 10 月 2 日  星期五   酷熱


番學第十九日 - ................ 分類: Pass

今日早左出門口

一邊食早餐一邊抄書

好彩唔洗欠

今朝miss好火

PE堂

跑四個圈

打volleyball

隻手............

IS堂

冇乜野

VA

同miss傾grace d野

lunch

同飯長玩~:p

通識

冇乜野

miss今日做左天使

欠eng功課果d可以星期一先交

因為lunch睇電視果陣乖喎~~~(信不信由大家)

放學去左團契

之後番hm

_________________________________________---------------------------______________

聽日約左小學班同學玩

期待中............XD



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言