今日早左出門口
一邊食早餐一邊抄書
好彩唔洗欠
今朝miss好火
PE堂
跑四個圈
打volleyball
隻手............
IS堂
冇乜野
VA
同miss傾grace d野
lunch
同飯長玩~:p
通識
冇乜野
miss今日做左天使
欠eng功課果d可以星期一先交
因為lunch睇電視果陣乖喎~~~(信不信由大家)
放學去左團契
之後番hm
_________________________________________---------------------------______________
聽日約左小學班同學玩
期待中............XD |