最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 9 月 30 日  星期三   驟雨


番學第十八日 - 頂! 不屑 分類: Pass

今日唔肯醒

差D遲到

Maths

亂做

中文

miss同我地講gag

好好笑

中史

冇乜野

Music

好彩冇抽到我

Lunch

miss比我地留係課室

Eng

Test遲左

淨左兩題ToT

週會

Yuki , Polly , Ben幾個打離打去

坐係中間

留堂班

miss.........

放左去M記

落車先落大雨

真係

頂!

 

 



2009 年 9 月 29 日  星期二   酷熱


番學第 17 日 - Test 滿足 分類: Pass

今日遲左起身

中文

合格~雖然唔高分

IT

冇得玩電腦呀~~~~~ToT

Eng

dict........

通識

冇聽過書

lunch

kitty又走左佬

IS

好快過

統測前miss同我地溫

好快

唔算多野

放學要番低做野

__________________________________-----------------------___________________

國慶~Happy?



2009 年 9 月 28 日  星期一   颱風


番學第十六日 - Pk 不屑 分類: Pass

今日炒飯

不過.........

行路番

幾驚遲到呀

第一 . 二堂 - D.T

勁講上年d野

第三 - Maths

.................................

Eng

好快過左

中文

Test

Maths

Fire!!!!!!

Lunch

以為miss入錯課室

Eng

.......................

LSE

悶.....................

放學

落大雨

同Polly去左新港

不過dad打電話離同我講

細佬病左

要我番去

PK

諗住功課小可以玩下

點知........

番到去勁煩

講一大堆野

關我Q事

___________________________________---------------------________________________

Amy病左

早退

Amy!你要快d好番呀



2009 年 9 月 25 日  星期五   酷熱


番學第十五日 開心 分類: Pass

今日遲左起身

唔記得做Comp

又欠了~

PE堂

唔算好辛苦

IS堂

Help!

VA堂

請槍幫我畫~:p

lunch

班男仔好煩呀!

通識

阿sir教排隊

後排班男仔勁鬧

落操場做WS果陣Joe搞到Dicky發火

批左一肘~好響

放學留左幾分鐘做IS ws

聰日去搵學結他D課程



2009 年 9 月 24 日  星期四   酷熱


番學第十四日 分類: Pass

食M記早餐

上堂D野

唔係咁記得

miss係放學前幾分鐘變左天使~Angel!

因為姖肯張Book Review係星期一交

番到屋企仲涼涼地

以為係阿爸

點知係因為冇熄冷氣

 



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言