最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 12 月 9 日  星期三   微雨


Hate 疲倦 分類: Pass

今日又爭d唔知醒

依排訓到..........

數學

明明地

miss越離越煩了

中文

無聊無聊又兩堂

中史

好似比miss見到我食野~

音樂

Susan Boyle

唱得勁好聽

lunch

上左圖書館hea

ENG

都係無無聊聊地過

週會

3C班套野

同上年差唔多

3D果套好睇d

留堂班

做完dict paer之後就係hea

_______________+_+____________________________________

都唔明

其他學校都冇留堂班

唔知點解要搞埋d咁的東西

I Hate it!

 



2009 年 12 月 8 日  星期二   微雨


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: Pass

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:10-1 )


2009 年 12 月 7 日  星期一   寒冷


忿怒 分類: Pass

今日訓到唔想醒

番到去

做埋果小小野

DT

第一次覺得阿sir咁煩

都係而家先知阿sir係咁慳家

小息要番課室

Math

miss勁煩呀

開學煩到而家

Eng

做份WS

我覺得咁樣上堂幾好

小息落去食野

好涷

中文

miss冇番

梁sir代堂

comp

math x 2

唔好提

lunch

上去種花

Eng

做埋份野

LSE

冇左billy

係後段爭得好激烈

睇果套野

笑死

放學留左陣

留到屋企買野

打邊爐

好味呀

聽日班際排球

唔想打

 

 



2009 年 12 月 6 日  星期日   清涼


打邊爐 滿足 分類: Pass

今日一早比阿媽嘈醒

之後起左身

依完早餐做功課

依幾日乜都冇做過

琴日番左學校幫手

睇人表演

好正呀

雖然係後台有d熱

之後番屋企

今晚打邊爐

 



2009 年 12 月 4 日  星期五   清涼


連放三日 滿足 分類: Pass

今日又放假喇

連放三日

依個星期都好攰

可以訓番親飽呀!!!!

不過而家又咳又傷風

訓下醒下

不過

始於都係鍾意冬天多D

放假的日子

要好好珍惜

吸血新世紀2 - 新月傳奇

期待中



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言