今日又爭d唔知醒
依排訓到..........
數學
明明地
miss越離越煩了
中文
無聊無聊又兩堂
中史
好似比miss見到我食野~
音樂
Susan Boyle
唱得勁好聽
lunch
上左圖書館hea
ENG
都係無無聊聊地過
週會
3C班套野
同上年差唔多
3D果套好睇d
留堂班
做完dict paer之後就係hea
_______________+_+____________________________________
都唔明
其他學校都冇留堂班
唔知點解要搞埋d咁的東西
I Hate it!
|