琴日睇到九點幾走左
之後食野
之後番HM
做埋d野就ZZZZ
________________________________________________________________
真係早左起身
不過都唔係早好多
DT
阿sir病左
講少左野
做左半個小息先出去
Math
唉
ENG
miss唔教書
比我地做野
CHIN
miss有miss講
我地有我地傾
Math
講唔講都冇所謂
不過peter真係.........
jason架車佢唔識玩
就扔左落地下
之後就同jason搶
勁好笑
LUNCH
落左去
玩左陣
之後hea過
之後ENG
都係做野
LSE
去hall睇野
一邊睇一邊傾
jason答左條問題
送左條電話繩比我
之後去買野
之後番屋企
過埋聽日就可以大訓特訓喇~~~~~~~
真係正!
|