琴日原來係白色情人
不過同班fd一齊過
都冇咁衰
今次一教訓天光
DT
annie計
好樣衰
Maths
煩
Eng
唉
派左卷
中文
zzzzzzzzzzzzzz
Lunch
玩棋玩到唔識走
Eng 2nd
hea過
LSE
悶
放左番屋企
一陣可能出去
_________________--------------_________________________
好驚自己會賴野
不過我克制到嫁!
今日六點起身
番eng班
之後同Yannes and Grace食野
食完野番左去換衫
去polly屋企
無聊hea
之後落街
同polly d fd
上左天台
比人投訴
落左去
趕尾班車
聽日唔知去唔去睇戲
訓番夠本先
依排越早訓就越早起身
十點訓就五點起身
十一點訓就六點起身
但明明上堂同番到屋企就好眼訓
今日買早餐番去食
做埋張WS
miss呃鬼我
中史
test
識識地
普通話
睇果套野都要嗌
唔係好識
lunch
比yannes煩死
唔合格
今日可以早放
唔知聽日又幾點起身
今日四點起左身
因為my aunt come to visit me
一起身好火
因為我阿媽無啦啦放舊野係度陰我
番到去都係火
上堂好悶
miss傻左
test埋曬d野
放學比個死人阿sir留
之後出左去食飯
聽日test maths
唔知點死
都唔明D阿sir做乜咁得閒
真係成班比佢留離做功課
勁多餘
星期六番左去英文班
悶到抽筋
之後番左去再訓過
今日比人嘈醒左
訓唔番
諗住出去買耳筒
點知間間野都冇開
可能今日太早出
聽日Chin test
唔知polly會唔會番離
polly
你要番離呀
阿柴同我都掛住你呀
新同學都想見下你呀(講真)
你留班都唔好轉校呀
你幾時捨得番呀