今日五點醒左喇
不過唔想起
訓到7點先彈起
PE
競技賽
小息傾計
IS
miss好煩呀
Eng
亂做一通
lunch
同新同學出去食最後的午餐
88了
通識
pass
我覺得我自己進步左
同新同學打賭d無聊野
放學比miss留左陣
之後去「玩」
去左annie許屋企玩dog dog
之後polly離埋
唔知點解個個要搵人都打左比我先
玩到7點幾番歸
換完衫出去食飯
___________________________________-----------------------------------------------_____________________________________
頂佢個肺
死人頭
話個制爆左
霸左我果組個位
收皮啦
你個制爆撚左關我差事呀
你死你事吖
miss又冇話比
搞到要行到去無雷公咁遠
PK啦
___________+_+_______________________________________________________
睇離自己的定力都係唔夠
放棄了
不過我會搵一日打低你! |