最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 3 月 20 日  星期六   晴天


捨不得 呆滯 分類: Pass

今日要番去上eng班

Yan同grace遲左

死grace係咁講中文

條友唔明

之後hea左陣

番左去

今日玩左兩次

一次出面

一次屋企

有d人應該get到我講咩

聽日唔知出唔出去玩



2010 年 3 月 19 日  星期五   清涼


真的88了 分類: Pass

今日五點醒左喇

不過唔想起

訓到7點先彈起

PE

競技賽

小息傾計

IS

miss好煩呀

Eng

亂做一通

lunch

同新同學出去食最後的午餐

88了

通識

pass

我覺得我自己進步左

同新同學打賭d無聊野

放學比miss留左陣

之後去「玩」

去左annie許屋企玩dog dog

之後polly離埋

唔知點解個個要搵人都打左比我先

玩到7點幾番歸

換完衫出去食飯

___________________________________-----------------------------------------------_____________________________________

頂佢個肺

死人頭

話個制爆左

霸左我果組個位

收皮啦

你個制爆撚左關我差事呀

你死你事吖

miss又冇話比

搞到要行到去無雷公咁遠

PK啦

___________+_+_______________________________________________________

睇離自己的定力都係唔夠

放棄了

不過我會搵一日打低你!



2010 年 3 月 18 日  星期四   清涼


88 無奈 分類: Pass

今日番去HEA左好耐

中文

HEA

中史

教新野

同LEO鬥記NOTE記得多

普通話

HEA

ENG

MISS教STORY

LUNCH

玩左一陣

數學

又係煩

放學去活動

新同學下星期一走喇

番番去2B

開心死姖

MISS話帶D幫過姖GE人去食飯

GRACE混水摸魚想出

新同學離左兩個禮拜炸

咁快要走

都唔知調上離做乜

88了~

聽日要上ENG

LISB可能派卷

唔知點死



2010 年 3 月 17 日  星期三   清涼


麻Q煩 忿怒 分類: Pass

今日五點起鬼左身

hea左兩個鐘出門口

數學堂

死心搵難受麻Q煩

明明自己整趺條布落垃圾筒

自己又唔Q執番

比包紙巾值日生執番

我比番包紙巾你你執吖

都痴痴地線

無啦啦扯埋我落水

都癲癲地

中文

miss一樣係傻傻地

中史

pass~但唔高

music

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

lunch

玩到癲左

Eng

好煩!亂寫一通

放左學去左圖書館hea

之後番HM

之後出去食飯

見到3B d 人

頂姖個肺

值日生要我寫中文

慳D啦唔該

自己唔識英文就摺埋啦

 



2010 年 3 月 16 日  星期二   清涼


不安 分類: Pass

依兩日一教訓天光

好爽呀

冇食早餐

餓左兩堂

ENG→VA

好輕鬆咁過

通識

test

識做

不過唔識寫

Lunch

玩棋

IS

miss好煩呀

聽日唔洗留堂班

d功課做曬

聽日放學同KItty去睇野

之後又唔知去邊

我克制到嫁

不過都係會身痕

我唔會輸!

加油呀!

 



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言