最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 2 月 5 日  星期五   清涼


憎恨 忿怒 分類: Pass

今日一早比人嘈醒左

hea到7點4先出門口

番到去食野

但係買完之後又唔係好想食咁

食完都係hea

PE

唔知係唔係冇野好玩

竟然有人報跨欄

又唔知自己short喎(1,2,3號除外)

跨果陣又樣衰喎

之後玩標槍

一樣咁樣衰

搞到miss做熱身果陣玩拉筋

拉筋唔係一個問題

但係好揀唔揀,揀中我M到果陣玩

勁想打人囉

火左成個鐘

小息

讀埋書

IS

又上去

Sam Lam帶條魚番離玩

都kai kai地

都唔知有冇人性

條魚勁無辜囉

無啦啦死Q左

都唔知(大膽講句)

佢阿爸阿媽有冇教佢尊重生命

2nd 小息

上左圖書館

VA

一邊食糖一邊上

同阿柴,polly傾計

之後過左yannes度傾計

行離行去

lunch

過左hall玩棋

我而家發現原來飛行棋咁好玩

通識

無無聊聊咁過

通識→Music

睇戲

不過比班男仔搞到冇得睇

都唔知班男仔諗乜

放學前

miss搵人執野

之前種盆花開左

去搵miss ip

等左勁耐

去左同班男仔打波

好好笑

tommy個死仔同kelvin係度玩

之後billy離左

個個驚左佢

華dee比佢整中左

之後等miss

等左勁耐

之後走人

聽日要番學校整塊板

好煩呀!!!!!!

____________________---------------____________________________________________-  -_________

而家勁憎某幾個人

都唔知班友點做人(有d人知邊幾個)

阿柴仲話我同them fd

我即刻反駁

我唔係同them fd

係一d都冇fd過

they有事我會幫

我有事想搵they幫

人影都冇個

依d唔係fd囉

反正就自己做自己

I hate them

hate the world

even hate myself

cause i had done the worst thing for myself by some mistakes

I felt regretful when it was happened

But i can't return to before

since i made it true for myself

No one can help

cause it's ture

 

 



2010 年 2 月 4 日  星期四   清涼


遺留 愉快 分類: Pass

唔知點解

成日都會有好多野想打

但係到最後就會唔記得左

今日奇蹟地6點起左身

買早餐番去食

之後hea左好耐

中文

miss成個傻仔咁

總之就同平時唔同

小息miss上左離

讀書讀左一part炸

中史

好眼訓呀

普通話

睇冰何

好好笑

2nd小息

兩個miss上曬課室

Eng

好輕鬆咁過

lunch

係hall玩棋

爭小小就嬴喇!

Math

唔識做=zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

放學諗住整展板

不過miss唔係度-  -

________________________________________------------__________________________________

琴日上中文堂果陣

kelvin係咁笑sam

sam打番kelvin

kelvin&peter&tommy玩馬紙

三個夾攻Sam一個

好好笑

kelvin同peter好好笑

不過今日想玩冇得玩ToT

聽日大掃除



2010 年 2 月 3 日  星期三   清涼


痛~第一次 鬱悶 分類: Pass

今日好彩早左起身

因為一個月一次的事又離

番到去做埋通識

阿柴係咁行上行落,都唔知做乜

Math

都係得個煩字

小息

上左圖書館

中文

miss自動請我食糖(當然有原因)

中史

唔係好專心聽書

music→通識

眼訓死

lunch

食到好飽

睇人打波

上圖書館

Eng

dict

假期功課(23頁)

都唔知笑好定喊好

週會

1c個話劇

有d好笑

f.4去跳海d片好正

唔洗番堂班

上左圖書館當值

真係開學咁耐第一次去

番到屋企冇野好食

______________________----------------______________________________________________________--------

今日成日都唔知點咁

好似個人唔係我咁

成個人好似冇目的咁

加上生理痛

搞到上堂想訓都痛到訓唔到

真係

如果我係男仔幾好

唔洗一個月痛一次

 



2010 年 2 月 2 日  星期二   清涼


@#$%^&* 疲倦 分類: Pass

今日懶到唔想起身

番到去hea左陣

中文

miss又要人改野

IT

做左小小野

Eng

學新野

通識

我都唔知講乜

lunch

冇去到玩

楊wing介紹到我地O咀

IS

比我地係課室咪好囉

又要上去

玩埋d野難聞到PK

真係@#$%^&*$#$%^&

放學打羽毛球

有d唔公平

番到去煎糕食

________________________________--------------_______________________________________

今日第一個小息

班男仔傾打機d野

Tim同華dee傾到嗌交

華dee發火

好可怕

都唔明

打機可以打到咁

 



2010 年 2 月 1 日  星期一   清涼


倒數 分類: Pass

星期六隻手勁痛

冇出到去同bet打波

星期日

去左「一鞠弓」大家都估到

之後就走離走去

最終去左BBQ

好正呀

同cherry一齊燒

原來姖真人勁似一個中三生

番到屋企訓左

今日六點起左身

番到去hea左陣

個操場終於整好喇

但係d色唔係咁match

家政

整糕

miss比我地d bonus都比我地食曬

math

煩Q死

eng學新野

中文

miss傻左

為左要我地改正,走離走去

math-2

訓左

訓得勁舒服

比miss丘叫醒左食飯

lunch

係hall玩棋

eng

提早左

LSE

笑死

放學攞番兜糕

倒數

距離放長假仲有.......7日!

 



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言