今日遲左出門口
是但做埋本扎記
HE
食曬D野先落去
Maths
煩死人
Eng
冇派卷
中文
test
Maths
Miss勁煩
Eng
做corr
LSE
好玩
但好多人比人罰
之後要集誦
煩
_____________________------------------------_________________+_+____________________________________
出左去食飯
番到屋企
唔知幾分鐘之前(打依篇的第一個字開始計)
眼尾見到有隻野行緊
行左上d膠袋度
發出聲響
望一望
發現係我隻肥鼠
嚇死我
以為有鬼
但明明肥鼠個籠冇問關口
一大個膠箱
除非係佢跳出離
不過冇乜可能
|