最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 11 月 26 日  星期四   和暖


學習週 疲倦 分類: Pass

今日去九龍

好攰

行左好耐

之後抄埋D野先走

買完野去玩

聽日BBQ

期待



2009 年 11 月 24 日  星期二   清涼


番學第五十四日 - GooD! 開心 分類: Pass

今日一早出左去

食曬個早餐

中文

未派卷

IT

唔想做野

Eng

listening

通識

靜左好耐

test

lunch

mmlc

IS

勁眼訓

放左之後去集誦

miss勁快放人

因為唔係miss謝

係miss葉

都唔知miss真係收貨定係姖自己都想快d走



2009 年 11 月 23 日  星期一   清涼


番學第五十三日 - 嚇 驚訝 分類: Pass

今日遲左出門口

是但做埋本扎記

HE

食曬D野先落去

Maths

煩死人

Eng

冇派卷

中文

test

Maths

Miss勁煩

Eng

做corr

LSE

好玩

但好多人比人罰

之後要集誦

_____________________------------------------_________________+_+____________________________________

出左去食飯

番到屋企

唔知幾分鐘之前(打依篇的第一個字開始計)

眼尾見到有隻野行緊

行左上d膠袋度

發出聲響

望一望

發現係我隻肥鼠

嚇死我

以為有鬼

但明明肥鼠個籠冇問關口

一大個膠箱

除非係佢跳出離

不過冇乜可能

 

 



2009 年 11 月 20 日  星期五   清涼


分類: Pass

依幾日好攰

番到屋企就訓

琴日又同老豆嘈

xxyz

而家又唔係我話要搬屋

間屋細關我Q事

你自己話要搬屋咋

我夠想間屋大D啦

我夠想住番以前果到啦

唔係你

我地洗搬

都痴痴地

我唔執屋咩

你整到屋亂關我X事

都有問題

本來三房一廳

有露台

d位又大d

係你洗Q曬D錢咋

乜都屈落我到

___________________-0-_________________________+__+___________________

琴日嘈完之後就訓左

今朝唔想起身

PE

好悶

MISS mak都有問題

做個咁ga實驗

又行六樓

又帶眼睛

都唔知做乜

放學留堂

都唔知咁好帶獻

要我去集誦

下星期一 二 三都要去

救命



2009 年 11 月 16 日  星期一   寒冷


番學第四十九日 - 病了 傷心 分類: Pass

病了

今日食左野先番學

上堂

好唔舒服

miss NG都病了

好多人都病

圖書館mi講不出聲

笑死我

食飯

之後hall

之後上堂

之後班主任課

放學朗誦

幾個人走左

可能會罰

而家排會加緊練習

救命呀

聽日想唔番



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言