最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 12 月 2 日  星期三   清涼


大日子 驚訝 分類: Pass

今日唔想起身

番到去食左D野

Maths

訓左陣~

中文

兩堂訓曬

之後睇左中史卷就走人

合格呀!

時間過得好快

食完野就搭車

去到都冇乜野

隊隊誦的形式都唔同

成班人都勁笑

上到台勁緊張

不過不失

攞個第三

真驚奇

之後番去

走人了~

今日3A上台做drama

不過睇唔到

可惜T,T

 



2009 年 12 月 1 日  星期二   酷熱


疲勞過度 疲倦 分類: Pass

今日訓過龍

7點幾先醒

番到去食左d野頂肚

中文

IT

爭d訓著

比阿sir拍醒

ENG

之後通識

派卷

pass

IS

唔洗上

quiz冇溫到

都pass

之後去練野

聽日出去比賽

唔想去呀~~~~~~

3A同學!!!!!!!!加油呀!



2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天


不屑 疲倦 分類: Pass

今日本來放假

但要番去練野

練到十二點幾先放人

之後換衫

打波

打到好攰

依幾日都攰

聽日又要練

星期三比賽了

睇唔到我地班做drama

好傷心呀

我寧願上ENG

都唔想出去

t,t

 



2009 年 11 月 27 日  星期五   酷熱


BBQ~~傻豬>< 疲倦 分類: Pass

今日一朝早番去

見到grace係度傻笑

之後上堂

1st Eng

corr

2nd  Maths

真係靜左D~

之後中文

Pass

eng 第二堂

好差

VA

做野做到好靜

之後番屋企問dad借錢買野

之後係學校hea左陣

開始BBQ

d野仲未解涷

好彩丘sir幫我地~~~~: )

之後打波

打到好攰~

之後番屋企zzzz

一on msn

我個fd無啦啦叫我傻豬

我O左

不過冇乜人會咁叫我

除左由細到大

aunt改果花名之外

同肥婆

都冇乜

而家多埋個太婆=  =

不過基本上我會應你的話

叫乜都冇所謂



2009 年 11 月 26 日  星期四   和暖


收穫 分類: Pass

星三同四都出左去

第一日去濕地

見到好多野

一個好特別的日子

聽歌聽左好耐

放左之後練野

無啦啦做左第一個

放左之後番屋企

今日去左九龍

好攰

行左好多路

係後段好靜

唔想講野

真係第一次靜到咁

放左之後

去買野

之後去玩左陣

番到去好想訓

但係訓唔到

聽日BBQ喇~~~~

好期待

_____________+_+______________________=__=___________________________________-__-_____

最近同一個小學fd玩番埋

同姖本身冇咩計傾

不過最後因一個話題而fd左

姖講左一句野

我覺得好舒服

每次諗起句野

都會笑

因為姖既然會知我諗緊咩

又一個可交心的朋友

依兩日收穫好多

但同時亦有唔開心的事

聽日癲一日

 

 



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言