星三同四都出左去
第一日去濕地
見到好多野
一個好特別的日子
聽歌聽左好耐
放左之後練野
無啦啦做左第一個
放左之後番屋企
今日去左九龍
好攰
行左好多路
係後段好靜
唔想講野
真係第一次靜到咁
放左之後
去買野
之後去玩左陣
番到去好想訓
但係訓唔到
聽日BBQ喇~~~~
好期待
_____________+_+______________________=__=___________________________________-__-_____
最近同一個小學fd玩番埋
同姖本身冇咩計傾
不過最後因一個話題而fd左
姖講左一句野
我覺得好舒服
每次諗起句野
都會笑
因為姖既然會知我諗緊咩
又一個可交心的朋友
依兩日收穫好多
但同時亦有唔開心的事
唉
聽日癲一日
|