最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 2 月 14 日  星期日   寒冷


新年喇~ 開心 分類: Pass

話咁快又新一年喇~

琴日去左aunt屋企提早食團年飯

比表姐同aunt d把戲搞到笑唔停

玩到十點幾先走

今日去左阿爺屋企食飯

食完飯阿叔阿嬸派利是

又有大收穫XD

聽日又去拜年

新一年

祝大家

開開心心



2010 年 2 月 11 日  星期四   酷熱


中暑- - 鬱悶 分類: Pass

琴日開始放假

今日訓到十一點先起身

覺得個心好唔舒服

唔係做錯野果隻

係真係唔舒服果種

之後冇食早餐

後尾落街搵野食

行落利安仲好地地

但係行番上去就辛苦到死

唔知係唔係中暑

行緊果陣睇野眼唔清楚

好似你想睇d野

但係前面有好多人阻你的視線

令你淨係睇到小小

之後好似失去重心咁

一停就想跌咁

行得好辛苦

平時來回都係兩個字

今次就行左三,四個字(計埋由A座行去C座)

番到去開冷氣

舒服左好多

本來諗住去打波

好彩冇

唔係實暈得

 



2010 年 2 月 9 日  星期二   清涼


放假喇 開心 分類: Pass

今日一早醒左

番到去hea左陣

咁濕都要集隊

中文

miss好似惡左咁

IT

湯爺發脾氣

Eng

輕鬆地過

不過對卷果陣笑死

通識

好快過左

阿sir琴日特登打電話離

叫我帶file

我仲以為咩事

lunch

冇出到去

去左玩game

grace條友唔看棋

之後執棋執左成個鐘

上少左IS堂

之後番去做野

執埋d野放學

聽日開始放假喇!

真係好開心

因為近排唔係咁想番學

終於放假喇!

 

 



2010 年 2 月 8 日  星期一   驟雨


假期 鬱悶 分類: Pass

今日係家長日補假

訓到十點幾

本先諗住去打波

不過落雨

個場濕曬

上左fd屋企hea

番睇琴日巨聲

何紫慧差一分而冇得做第一

有d唔抵

之後打機

番到去訓教

聽日番學

要上IT,IS,LIBS

個書包實重死

星期三開始放長假

爽!

 



2010 年 2 月 6 日  星期六   清涼


特別上課日 疲倦 分類: Pass

今日番左學校整野

華dee請食M記

其實係比我屈

同miss一齊做

miss做左剪紙機

係咁搵紙剪

Sam要自己一個人做

好慘

miss話唔做果D扣分

由十點幾做到四點幾

比番學少左兩個鐘

但係就有好多個'小息'

係操場踢波

同華dee出左去玩

番到去好攰

_________________--------------------------------------------------__________________________________________

玩小左一日

不過好過比人扣分

都唔明

扣分係唔係真係咁渺小

 



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言