今日番左學校整野
華dee請食M記
其實係比我屈
同miss一齊做
miss做左剪紙機
係咁搵紙剪
Sam要自己一個人做
好慘
miss話唔做果D扣分
由十點幾做到四點幾
比番學少左兩個鐘
但係就有好多個'小息'
係操場踢波
同華dee出左去玩
番到去好攰
_________________--------------------------------------------------__________________________________________
玩小左一日
不過好過比人扣分
都唔明
扣分係唔係真係咁渺小
|