今日出左門口先知阿爸係樓下
用左幾蚊搭車
番到去HEA
PO冇番
中文堂悶
IT悶
Eng
IND驚
不過咁都幾好
用離練IND
通識
又要做果份野
IS悶
無啦啦又行上去
做埋D無聊野
放學去左番堂班(%^&#@#$%^&%$#@#$%^&*&^%$#$%^)
番左課室一陣
miss放人
蔡sir係留下打緊波
番左去
之後去搵阿婆
阿婆拆左砂布
玩到十點
聽日TSA口試
唉
好大壓力
未必會比人抽中
但係都驚
_______________________________________________________________------------------------------
Don't try to do anything for us anymore
I'm the one who are not sociable in you
But I'm one of them
You are one who is poor |