最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 6 月 25 日  星期五   清涼


Yeah 滿足 分類: Pass

今日派卷呀

數學始終都係.....唉

Eng就好好多

就算比你加分

加得幾多

不過幾分冇所謂

放學食野

去玩

Yannes係度跳舞

勁無奈

但好好笑

啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦-Yeah

考曬試

冇野煩



2010 年 6 月 24 日  星期四   清涼


冷靜 鬱悶 分類: Pass

終於考曬喇

今日朝食左D野

TSA聽丘sir D英文

聽死人

Maths唔係好難

Eng唔識做

唔想做

放學比miss留

miss講左好多野

去食野

好飽

之後又hea

又玩過

番到去爽曬

_____________________________________________----------------------

大家都要冷靜

比依件事告一段落

 



2010 年 6 月 23 日  星期三   暴雨


驚訝 分類: Pass

琴日放學去左玩

打麻雀

食野

好正!

玩到唔想走

今日就真係..........唉

TSA中文

唔係好難

作文有D亂寫

放學行左好耐

個飯食到好飽

行離行去

悶到乜咁

之後仲要落雨

勁大雨

又大風

成身濕曬

勁黑囉

無啦啦停電

第一次咁悲哀

真係得個



2010 年 6 月 21 日  星期一   酷熱


滿足 分類: Pass

今日唔知醒

考試前膽戰心驚

唔係咁舒服

數學對我離講始終都唔係一件易事

放學食味千

生平第二次食

好好味!

之後玩

Wing嚇親我

玩到火

好Q煩

之後去belle屋企

睇碟

睇到唔想走

Kitty好煩呀~忘想症好嚴重

行番去

dinner食得好飽

而家先覺得大家樂D飯係抵

聽日開始考Tsa

____________________________________________________--

我唔係一個公私不分的人

你幫過我

我會記得

 



2010 年 6 月 20 日  星期日   酷熱


鬱悶 分類: Pass

琴日係屋企Hea

比人叫出去

一個鐘就番番去

夜晚睇林峰

今日一早起左身

又係Hea

三點幾出左去

溫書

好多數都唔識

溫左好多

係M記溫到8點幾去食飯

番到屋企嘆冷氣

_________________________________________-----------------------------------

就快考完試喇!

早放都係得個悶字



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言