今日派卷呀
數學始終都係.....唉
Eng就好好多
就算比你加分
加得幾多
不過幾分冇所謂
放學食野
去玩
Yannes係度跳舞
勁無奈
但好好笑
啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦-Yeah
考曬試
冇野煩
終於考曬喇
今日朝食左D野
TSA聽丘sir D英文
聽死人
Maths唔係好難
Eng唔識做
唔想做
放學比miss留
miss講左好多野
去食野
好飽
之後又hea
又玩過
番到去爽曬
_____________________________________________----------------------
大家都要冷靜
比依件事告一段落
琴日放學去左玩
打麻雀
食野
好正!
玩到唔想走
今日就真係..........唉
TSA中文
唔係好難
作文有D亂寫
放學行左好耐
個飯食到好飽
行離行去
悶到乜咁
之後仲要落雨
勁大雨
又大風
成身濕曬
勁黑囉
無啦啦停電
第一次咁悲哀
真係得個
唉
字
今日唔知醒
考試前膽戰心驚
唔係咁舒服
數學對我離講始終都唔係一件易事
放學食味千
生平第二次食
好好味!
之後玩
Wing嚇親我
玩到火
好Q煩
之後去belle屋企
睇碟
睇到唔想走
Kitty好煩呀~忘想症好嚴重
行番去
dinner食得好飽
而家先覺得大家樂D飯係抵
聽日開始考Tsa
____________________________________________________--
我唔係一個公私不分的人
你幫過我
我會記得
琴日係屋企Hea
比人叫出去
一個鐘就番番去
夜晚睇林峰
今日一早起左身
又係Hea
三點幾出左去
溫書
好多數都唔識
溫左好多
係M記溫到8點幾去食飯
番到屋企嘆冷氣
_________________________________________-----------------------------------
就快考完試喇!
早放都係得個悶字