今日冇得食早餐
上堂餓鬼死我
中文悶
IT悶
Eng眼訓
通識hea
IS悶
數學煩
落去食雪條
Bonus English
冇乜好驚
放學去hea
_______________________________________________________________------------------------------------
係要講人壞話就當面講
係唔靚呀~關你Q事呀
你自己好好樣呀?收皮啦
係冇眼光果D先like你炸
今日唔肯起身
阿媽拍左四次門先肯起
番到去
勁火囉
買唔到就早d講啦
八點幾同我講我買條毛呀
HE
同圍hea
Eng悶
中文out cat
lunch未執野就落左去
C班玩汽水
LSE悶
放左三條友玩
聽日上8堂
加兩堂bonus的英文
唉
_________________________________________________________---
回憶過去
做過的事
足夠讓我後悔
琴晚honny十一點幾打比我
嘈醒左我
死Honny!
今日訓到十一點幾
係屋企hea左幾個鐘
之後出去
悶
六點幾番去
_____________________________________________-
八婆
收皮啦
你玩摑我地同你玩摑
你地四個同我地8個
雙倍還比你都得呀
今日番英文班
等埋大Y
放左番屋企
之後出去hea
去左捕Annie許
之後食野
又等人
都係捕人
番屋企等睇電視
__________________________________________________-
討厭路人CM!
今日一早起身個天勁黑
都係得黃色暴雨$%^&*(*&^%$%^&
爭D遲到
番到去天光曬囉~
PE轉ENG
又學新野
張生同Ken調位,坐我前面
IS
上去做無聊野
VA油顏色
通識
爭一分!&*&(&*&$*&$*%$$$%^&$#$%^%$#$%^&*
Lunch落去投票
之後去睇畫劇
遠睇D人好似吸血鬼
聽日英文班
我有帶傘果陣又唔落雨
唔帶果陣就落大雨
正PK