最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 5 月 11 日  星期二   酷熱


呆滯 分類: Pass

今日冇得食早餐

上堂餓鬼死我

中文悶

IT悶

Eng眼訓

通識hea

IS悶

數學煩

落去食雪條

Bonus English

冇乜好驚

放學去hea

_______________________________________________________________------------------------------------

係要講人壞話就當面講

係唔靚呀~關你Q事呀

你自己好好樣呀?收皮啦

係冇眼光果D先like你炸



2010 年 5 月 10 日  星期一   驟雨


回憶過去 呆滯 分類: Pass

今日唔肯起身

阿媽拍左四次門先肯起

番到去

勁火囉

買唔到就早d講啦

八點幾同我講我買條毛呀

HE

同圍hea

數學煩

Eng悶

中文out cat

數學煩

lunch未執野就落左去

C班玩汽水

Eng悶

LSE悶

放左三條友玩

聽日上8堂

加兩堂bonus的英文

_________________________________________________________---

回憶過去

做過的事

足夠讓我後悔



2010 年 5 月 9 日  星期日   酷熱


收皮 呆滯 分類: Pass

琴晚honny十一點幾打比我

嘈醒左我

死Honny!

今日訓到十一點幾

係屋企hea左幾個鐘

之後出去

六點幾番去

_____________________________________________-

八婆

收皮啦

你玩摑我地同你玩摑

你地四個同我地8個

雙倍還比你都得呀

 



2010 年 5 月 8 日  星期六   酷熱


討厭 呆滯 分類: Pass

今日番英文班

等埋大Y

放左番屋企

之後出去hea

去左捕Annie許

之後食野

又等人

都係捕人

番屋企等睇電視

__________________________________________________-

討厭路人CM!



2010 年 5 月 7 日  星期五   驟雨


pk 忿怒 分類: Pass

今日一早起身個天勁黑

都係得黃色暴雨$%^&*(*&^%$%^&

爭D遲到

番到去天光曬囉~

PE轉ENG

又學新野

張生同Ken調位,坐我前面

IS

上去做無聊野

VA油顏色

通識

爭一分!&*&(&*&$*&$*%$$$%^&$#$%^%$#$%^&*

Lunch落去投票

之後去睇畫劇

遠睇D人好似吸血鬼

六點幾番去

聽日英文班

_____________________________________________-

我有帶傘果陣又唔落雨

唔帶果陣就落大雨

正PK



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言