今日唔知點
唔知自己想做乜
越離越憎條友
中文派TSA
比平時成績好左
IT玩接龍
Eng一樣都係做野
通識test
亂做
Lunch上左MMLC
之後兜左個圈上去
IS悶
放學又留
上左去
_________________________________________________________------------------------------------------
做人沒有意義了
發夢見到好多野
但係...................................
夢不見我想見到東西 |