最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 4 月 29 日  星期四   暴雨


PK 不屑 分類: Pass

今日遲左起身

番到去上去做埋BR

今日諗番琴日D野

好想喊

中文悶

中史

test亂寫

普通話~睇左一半$%^&*%$%^&*(&^%$%^&

miss又唔比人睇埋

Eng

test唔識

lunch

比miss留

Maths都係煩

臨放果陣係度玩估迷語

上左去簡介個模型

留堂班

之後去吹水

冇錢食野~勁餓

之後淋雨行

成個書包濕Q曬

我冇帶姐先走離落雨

PK

_________________________________________________________--

是我遲了醒覺

 



2010 年 4 月 28 日  星期三   颱風


Hurt so bad 傷心 分類: Pass

今日上堂特別嘈!

番到去hea左陣

數學悶+嘈

中文做reading

中史好快過

Musci玩到唔捨得走

ENG去左Hall做TSA

今日早放左

有D唔慣

_________________________________________________________________

後悔當初的不智決定

我不應該問

hurt so bad

 



2010 年 4 月 27 日  星期二   清涼


不安 分類: Pass

近排好多野做

今日落左去搵人先番學

唔撚想做咪未Q做囉

中文悶

IT悶

ENG

唉~都係咁

做野 做野+做野

通識悶

Lunch落左去姑娘度

IS比miss收左本野

第一次覺得上堂係咁眼訓

放學留堂

聽日TSA喇!

依排多左勁多野做

個人有D火

__________________________________________________________________________________

No one can help you



2010 年 4 月 26 日  星期一   清涼


救命 愉快 分類: Pass

遲左出門口

上到去做咩D野

唔記得要抄書

HE

D餅~唔好又唔壞

Maths唔洗講

ENG

中文

吹水

Maths一樣啦~

lunch

去左食野+吹水

ENG做野

五點幾放

聽日有IS+通識

又悶死

壓力好大

全因TSA

_________________________________________________________________________________________________

Don't  make me hate you more than more



2010 年 4 月 25 日  星期日   寒冷


玩夠本 滿足 分類: Pass

琴日去左唱K

慶祝Ling Kitty生日

之後行左陣MK

去左搵PO

玩到瘋曬

訓到六點先醒

好佩服我自己

玩阿本

人生無遺憾



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言