今日遲左起身
番到去上去做埋BR
今日諗番琴日D野
好想喊
中文悶
中史
test亂寫
普通話~睇左一半$%^&*%$%^&*(&^%$%^&
miss又唔比人睇埋
Eng
test唔識
lunch
比miss留
Maths都係煩
臨放果陣係度玩估迷語
上左去簡介個模型
留堂班
之後去吹水
冇錢食野~勁餓
之後淋雨行
成個書包濕Q曬
我冇帶姐先走離落雨
PK
_________________________________________________________--
是我遲了醒覺
今日上堂特別嘈!
番到去hea左陣
數學悶+嘈
中文做reading
中史好快過
Musci玩到唔捨得走
ENG去左Hall做TSA
今日早放左
有D唔慣
_________________________________________________________________
後悔當初的不智決定
我不應該問
hurt so bad
近排好多野做
今日落左去搵人先番學
唔撚想做咪未Q做囉
IT悶
ENG
唉~都係咁
做野 做野+做野
通識悶
Lunch落左去姑娘度
IS比miss收左本野
第一次覺得上堂係咁眼訓
放學留堂
聽日TSA喇!
依排多左勁多野做
個人有D火
__________________________________________________________________________________
No one can help you
遲左出門口
上到去做咩D野
唔記得要抄書
HE
D餅~唔好又唔壞
Maths唔洗講
唉
中文
吹水
Maths一樣啦~
去左食野+吹水
ENG做野
五點幾放
聽日有IS+通識
又悶死
壓力好大
全因TSA
_________________________________________________________________________________________________
Don't make me hate you more than more
琴日去左唱K
慶祝Ling Kitty生日
之後行左陣MK
去左搵PO
玩到瘋曬
訓到六點先醒
好佩服我自己
玩阿本
人生無遺憾