今日訓到十二點
睇劇
食雪糕
好正!
之後去
曬到乜咁
唉
差D唔見左張相
下次唔比你地睇
!@#$%^&#$%^&!@#$%^&*
聽日去玩
終於有番D野做~
- -勁無奈
今日好早起左身
得個悶字
出左去hea
hea左兩三個鐘
番屋企悶
夜晚打邊爐
食到好飽
番到去訓
_____________________________________________
吸血新世紀3
好想快d睇
,而家放假都係悶
summer點算
今日歌唱比賽
坐左幾個鐘
游姊妹玩曬
不過Sam家姐唱歌仲好聽
放學又苦腦
真係第一次咁悶
今晚去Anut屋企食蛋糕:p
________________________------------
係要大聲講野
係講比你聽呀
so what?
琴日比人催左出去
打牌
睇PPS
Hea左成日
Ling發脾氣
好難怪
嚇死我