琴日早左番去hea
中文悶
IT玩電腦
Eng勁想訓
通識-玩
IS悶
Test out cat
放學比人捉住左
之後去食飯
今日出左去
死人annie遲曬到
飛的
數學-miss又係咁煩
中文-有D人守唔到秘密就唔好知秘密啦
又被迫囉
中史-悶
Music-火呀
lunch傾計
Eng悶
週會都係悶
放學行離行去
之後出左去
____________________________________________------------
有D人冇口齒就唔好知咁多野啦
成個大聲公咁話曬比人知
換著係你都唔like啦
成日離睇我個blog
係人都知你想點啦
我自問唔係好好
起碼我唔會爆人D野
你可以鬧
但我會照打囉
|