最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 6 月 2 日  星期三   驟雨


冇口齒 不屑 分類: Pass

琴日早左番去hea

中文悶

IT玩電腦

Eng勁想訓

通識-玩

IS悶

Test out cat

放學比人捉住左

之後去食飯

今日出左去

死人annie遲曬到

飛的

數學-miss又係咁煩

中文-有D人守唔到秘密就唔好知秘密啦

又被迫囉

中史-悶

Music-火呀

lunch傾計

Eng悶

週會都係悶

放學行離行去

之後出左去

____________________________________________------------

有D人冇口齒就唔好知咁多野啦

成個大聲公咁話曬比人知

換著係你都唔like啦

成日離睇我個blog

係人都知你想點啦

我自問唔係好好

起碼我唔會爆人D野

你可以鬧

但我會照打囉

 



2010 年 5 月 31 日  星期一   酷熱


- - 無奈 分類: Pass

今日早左好多番

都係欠-  -

DT

玩電腦^^

數學-煩

Eng-勁眼訓

中文-miss遲左到

數學-放學補課囉

Eng-悶

LSE-勁無聊

放學真係比姖留

留得果一陣#$%^&*(*^%$#

放學行左好多路

今日早番屋企

Honny的事造成一時熱話

亦造成麻煩



2010 年 5 月 30 日  星期日   雷雨


冇得玩 鬱悶 分類: Pass

今日未出去就落大雨

係屋企睇韓國D片

一陣做功課

D功課好煩呀

而家又要留但做GD

都唔知講離做乜

到時對住條友

佢乜都唔講

得自己講

有Q用咩

小喇叭

浪費我時間

D功課都多到乜咁

慘過放假

今日冇得出去玩ToT



- - 無奈 分類: Pass

琴日訓到一點十到

一ON msn

比人叫左出去

出去玩左陣

Wing話我蝦姖

我絕對冇

之後玩多陣食飯

食到好飽

繼續吹水

傾計

六點走人

番到去先落雨

好彩有準備

番到去睇韓國D節目

好好笑

訓到三點幾醒左

功課冇做過

又趕死我~



2010 年 5 月 29 日  星期六   酷熱


^^ 滿足 分類: Pass

番左學校幫Miss蔡手整野食

番到去hea左陣

之後開工

做到三點

試白汁~Yummy~

一邊整一邊食

最後係解決剩餘物資

之後就勞動

6點走人

之後出去打邊爐

POlly最後都冇到

之後去食糖水

湯爺唔係度

玩到一點幾先番歸

訓到兩點到~

好Q熱呀



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言