今日比人嘈醒左
番到學校仲有時間去買早餐
仆街
咁都比我撞撚到果幾隻野
唔係好識
亂吹落去算
D實驗好簡單
放學番去換衫
出到去Hea左好耐
去打牌
好爽
番到屋企覺得好涼
__________________________________________----------------------
係唔係真係要玩先
係要搞到咁大
對大家都冇好處
琴日一早出左去
去左尖東飲茶
好Q貴
行星光大道
去海港城
行玩具反斗城
買左個puzzle
勁靚
之後番入馬鞍山
夜晚打邊爐
頂你個肺
你識喊我唔撚識喊呀
係道門撞你又唔係我撞你
撞Q到你關我撚事呀
我叫你企係道門前面呀
都痴Q線
今日考通識
唔多識
唔夠時間
Eng
錯Q曬
今日留係屋企
好攰
今日一早起身等百佳開門
番到去訓左陣
之後番學校
冇遲到:p
Eng speaking
唔算好差
不過都唔係好好
放果陣見到阿sir
之後去左補課
問大家一句
如果遲到都係好學生
咁準時到果D叫咩?
放左番屋企
等左陣就出去
探POLLY
出到去唔知笑好定無奈好
打左幾鋪機
等車等左一陣
比蚊嗌到乜咁
聽日放假
要出去飲茶
要溫書喇
因為通識真係唔係咁好
今日熱到乜咁
好想探熱
睇下有冇發燒
今日考中史
有D唔記得左
小息傾計
中文作文
唔識格式
亂吹
放學番屋企換衫
之後去人屋企
睇恐怖片
好正
聽日speaking
幾點考都唔知
今日出左去
四點去左搵kitty
行左好多路
由新港城行去耀安
耀安行去頌安
頌安行去新港
新港行去耀安
耀安行去交界
交界行去頌安
頌安行去交界
交界行番屋企
唔知行左幾多路
根本就馬鞍山一日遊
同kitty傾到十一點幾
行行下又落雨
我接受唔到囉
好彩我諗住走果陣停左雨
行到番去隻腳
可以話殘廢左
第一次行咁多路