最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 6 月 18 日  星期五   酷熱


Hea 鬱悶 分類: Pass

今日比人嘈醒左

番到學校仲有時間去買早餐

仆街

咁都比我撞撚到果幾隻野

唔係好識

亂吹落去算

D實驗好簡單

放學番去換衫

出到去Hea左好耐

去打牌

好爽

番到屋企覺得好涼

__________________________________________----------------------

係唔係真係要玩先

係要搞到咁大

對大家都冇好處

 



2010 年 6 月 17 日  星期四   酷熱


飲茶 滿足 分類: Pass

琴日一早出左去

去左尖東飲茶

好Q貴

行星光大道

去海港城

行玩具反斗城

買左個puzzle

勁靚

之後番入馬鞍山

夜晚打邊爐

頂你個肺

你識喊我唔撚識喊呀

係道門撞你又唔係我撞你

撞Q到你關我撚事呀

我叫你企係道門前面呀

都痴Q線

今日考通識

唔多識

唔夠時間

Eng

錯Q曬

今日留係屋企

好攰



2010 年 6 月 15 日  星期二   微雨


鬱悶 分類: Pass

今日一早起身等百佳開門

番到去訓左陣

之後番學校

冇遲到:p

Eng speaking

唔算好差

不過都唔係好好

放果陣見到阿sir

之後去左補課

問大家一句

如果遲到都係好學生

咁準時到果D叫咩?

放左番屋企

等左陣就出去

探POLLY

出到去唔知笑好定無奈好

打左幾鋪機

等車等左一陣

比蚊嗌到乜咁

聽日放假

要出去飲茶

要溫書喇

因為通識真係唔係咁好

今日熱到乜咁

好想探熱

睇下有冇發燒

 



2010 年 6 月 14 日  星期一   驟雨


Hea 無奈 分類: Pass

今日考中史

唔係好識

有D唔記得左

小息傾計

中文作文

唔識格式

亂吹

放學番屋企換衫

之後去人屋企

睇恐怖片

好正

聽日speaking

幾點考都唔知



2010 年 6 月 13 日  星期日   酷熱


疲倦 分類: Pass

今日出左去

四點去左搵kitty

行左好多路

由新港城行去耀安

耀安行去頌安

頌安行去新港

新港行去耀安

耀安行去交界

交界行去頌安

頌安行去交界

交界行番屋企

唔知行左幾多路

根本就馬鞍山一日遊

同kitty傾到十一點幾

行行下又落雨

我接受唔到囉

好彩我諗住走果陣停左雨

行到番去隻腳

可以話殘廢左

第一次行咁多路



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言