今日遲左好多先番去
番到去落雨都要排隊@#$%^&%$#%^
中文-悶
隔離果個冇番
靜左勁多
中史-張相..............
IS-悶
Eng-都唔知份野做離做乜
Lunch比人留
放學幫MISS手
放左去吹水
吹到好晏
聽日要早番ToT
不過係值得
唔似得有D人得閒野做去阻住曬
搶野做
係度扮曬野
切完兜野就咁放係到封塵
依D叫有手尾~
今日肚痛
數學-zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
中文-hea
中史-miss講得好快
Music-勁唔好彩比人抽中
Lunch-悶
Eng-勁難受
放學番屋企
之後出去吹水
係M記玩
D無聊IQ題真係好無聊囉
番到去訓左陣
聽日幫MISS做家政
今日番到去趕埋D功課
依排成日都唔做功課:p
中文-吹水,唱歌
IT-玩電腦
Eng-悶
無啦啦要調位囉
唔知咩事
通識冇咁眼訓
Lunch落去吹水
比Miss鬧成個lunch3未調位
miss話係miss wan話嘈先要調位
唔知咩事囉
個新位好難頂
真係好帶挈
今日好放
番左屋企
9次電話
sor~
九千幾樣功課
都傻傻地
今日上家政
最後一堂
煮排骨
Yummy~
可以話係最好食的一次
冇得試食~
中文
miss發火了
數學-煩到PK
Eng-勁眼訓
Lunch食野
比Yannes隻鞋飛中!@#$$#@!$#@*&^%$%^&*
放學讀書
出左去HEA一陣
_______________________________________________________--------------
狡猾的我XD
琴日遲番英文班
miss打比我阿媽
就形成左琴日果句
好似呃佢錢唔還咁
琴晚佢地出左去
四點幾醒左
以為佢地玩通頂
之後訓番
乜功課都未做
依幾日都係hea