今日上PE
我居然瘦左,高左
傾左陣計
第一次咁快買到野食
Eng好悶呀
好彩有26號頂曬d問題
數學勁悶
LS好好玩
Peter好勁
雖然佢企左起身都唔知要答乜
但係比佢符符綠綠答中左
冇之前咁悶
lunch就快聾咁濟
Chin勁悶呀
講左幾堂都係講PPT
做左跑腿囉
放學去左Hea
爭D比Yannes玩到
番左去涼之冷氣
今日最少功課呀
書包又最輕
番去食左D野
上到去悶死
丘sr講野勁悶囉
Eng衰左囉
問埋D野都冇講過
Chin仲悶,勁煩
Hist訓著咁濟
第二堂數學做功課
CHIST訓著左
週會又講埋D重重覆覆ge野
講左咁多年都唔厭囉
放學一齊放
熱Q死
番到去爽曬
聽日有PE,唉
好想番miss ng度呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今朝番去又係比林梓淘煩囉
屌
上堂好Q悶呀
都訓著咁濟
學彈琴- -
Eng好好笑
不過唔適合我
Chin都係一樣
LS今堂冇咁悶
Lunch行上行落
之後去左禮堂聽一d聽左幾十次ge野
唔係姖地係度講笑我諗我訓死左
之後選班會
放左去左隔離班
等左勁耐
Polly離左
番左屋企
出左去食飯
做功課做左唔係好耐
原來Eng同通識差咁遠
琴日比林梓淘煩死
今日食埋野先番
上堂悶死我
做果本煩死
小息乜都做唔到囉
行四樓
Eng=慘
Maths=煩
Hist同Chist輕鬆D
放學比人軟禁
之後番左去
幾日冇出去
比人鬧
_____________________________---------------
唔係我想唔出嫁
不過我唔想又欠功課又留堂班
到時仲慘~
只望星期六日玩餐飽
今日一早出左去攞卡
之後行左陣
食左個唔多好食ge早餐
之後去左冒險樂園玩
爭DD可以玩第四關
之後又係行
番到去要執房
做埋d功課聽日大教訓
今日玩左好耐