最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 9 月 9 日  星期四   酷熱


中四第 7 日 愉快 分類: 中四

今日上PE

我居然瘦左,高左

傾左陣計

第一次咁快買到野食

Eng好悶呀

好彩有26號頂曬d問題

數學勁悶

LS好好玩

Peter好勁

雖然佢企左起身都唔知要答乜

但係比佢符符綠綠答中左

冇之前咁悶

lunch就快聾咁濟

Chin勁悶呀

講左幾堂都係講PPT

做左跑腿囉

放學去左Hea

爭D比Yannes玩到

番左去涼之冷氣

今日最少功課呀

書包又最輕



2010 年 9 月 8 日  星期三   酷熱


中四第六日 無奈 分類: 中四

番去食左D野

上到去悶死

丘sr講野勁悶囉

Eng衰左囉

問埋D野都冇講過

Chin仲悶,勁煩

Hist訓著咁濟

第二堂數學做功課

CHIST訓著左

週會又講埋D重重覆覆ge野

講左咁多年都唔厭囉

放學一齊放

熱Q死

番到去爽曬

聽日有PE,唉

好想番miss ng度呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



中四第五日 無奈 分類: 中四

今朝番去又係比林梓淘煩囉

上堂好Q悶呀

都訓著咁濟

學彈琴-  -

Eng好好笑

不過唔適合我

Chin都係一樣

LS今堂冇咁悶

Lunch行上行落

之後去左禮堂聽一d聽左幾十次ge野

唔係姖地係度講笑我諗我訓死左

之後選班會

放左去左隔離班

等左勁耐

Polly離左

番左屋企

出左去食飯

做功課做左唔係好耐

原來Eng同通識差咁遠

 



2010 年 9 月 6 日  星期一   酷熱


中四第四日 無奈 分類: 中四

琴日比林梓淘煩死

今日食埋野先番

上堂悶死我

做果本煩死

小息乜都做唔到囉

行四樓

Eng=慘

Maths=煩

Hist同Chist輕鬆D

放學比人軟禁

之後番左去

幾日冇出去

比人鬧

_____________________________---------------

唔係我想唔出嫁

不過我唔想又欠功課又留堂班

到時仲慘~

只望星期六日玩餐飽



2010 年 9 月 4 日  星期六   陰天


滿足 分類: 放假

今日一早出左去攞卡

之後行左陣

食左個唔多好食ge早餐

之後去左冒險樂園玩

爭DD可以玩第四關

之後又係行

番到去要執房

做埋d功課聽日大教訓

今日玩左好耐



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言