今日番到去坐左陣
上堂好悶好悶
中史miss想發脾氣
中文堂勁無奈囉
miss根本就唔like我地班
得彈冇讚
His又打天才波
悶Q死
放學勁無奈
之後就去吹水
勁多野傾
琴日番到屋企放左教
之後就.............................
今日上堂悶Q死
頂~一次過賴野
比miss串囉
miss根本唔like我地班
d miss傻嫁!:@
d功課勁多
唔知想點
做Q死人
頂你~係唔係打少個電話
做小二五次都唔Q得呀
上次鬧你唔夠
仆你個街
次次玩得好地地就係你個二五仔報串
搞到個個打電話離
得閒冇野做就死出街啦
成Q日都係你
鬧你唔撚阿咩
我又冇爐爆你D野
次鳩次都係你爆鳩我D野出離
功課又唔撚做
咁撚得閒就做野啦
真係屌鳩你
_________________________
成Q日都係佢爆Q我料
個個打電話離煩
今日調位
唔算好都唔算差
飲曬Heide d湯:p sor~
上堂悶死喇
後面Winga有著數
星期六Kitty又案件重演
星期日冇出去
今日番到去Hea左陣
LS個quiz一題32分囉
都未見過
Eng一堂就三樣功課
Maths個quiz 一d都唔識
His miss好似好火咁
中史好悶
Lunch比人留
悶死
都冇野好傾
Eng悶
Maths冇做過野
放學打波
唉
點打
輸左
但起碼我地努力過
比起中三係好左
男班長封我為偶像
多謝!