|
|
家長日  |
分類: 中四 |
今日番左學生攞成績表
見家長變扣分
悲哀
Miss對我唔係咁了解
好想miss ng做班主任呀
講真
miss ng係好D
而家想去B班呀
見完家長見到miss
對miss講左兩句
勁想喊囉
係度諗
點解miss ng唔係我班主任
之後去搵wing kitty
係度傾計
唉
想去B班呀
|
衰魚  |
分類: 中四 |
今朝勁涷
番到去好悶
Eng dict唔多識
中史掛住轉筆
中文冇乜野
Lunch溫書
His好眼訓
放學Hea左一個鐘
番到去悶死
條衰魚又唔過離
走左去
正衰魚 |
訓  |
分類: 中四 |
琴日食早餐撞到幾個人
番到去好悶
上堂悶死
週會真係勁無聊囉
乜都要就職
力B話 : 班會都就職埋吖~
之後番到左去換衫
出左去行
等左幾個鐘先食野
今日番去食野
上中文堂訓左陣
Eng就惡夢
丘sir勁賤囉
Lunch趁冇人比功課
仲要勁多題
越離越唔想上Maths
放學Hea左陣
唉
上親堂都想訓 |
變  |
分類: 中四 |
星期日去左睇童眼
星期一lunch比人打劫囉
上堂悶死
今日遲左番
lunch比miss煩死
上堂唔算好悶
不過好眼訓
Eng大把野做
但係本來今日算少功課
死人丘sir比左三份野
聽日星期三
最難頂
唔知點解
最近習慣變左
大家之間都唔同左
How to solve? |
2010 年 10 月 16 日 星期六  |
食飯  |
分類: 放假 |
今日冇出去
lunch係度行離行去
之後出左去食飯
全部人都唔岩key
好眼訓
番到去攰死
想快D搵到工呀 |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 92 | »
|
|