琴日係放左學係課室整野
之後落左去BBQ
本身都驚miss唔比
燒完番左屋企
之後再出去食飯
好飽~
快D到A班BBQ啦!
今日訓醒冇耐比人call左出去
之後就食野
玩
同QQ,阿kit ,kitty 去左Annie許屋企
本先冇野做
之後就好忙
玩左唔係好耐就走左
聽日又打牌^^
今日係最少功課ge一日
不過英文本書睇都冇睇過
唔知點算
上堂睇花師奶
好正
答錯左都唔Q洗咁大聲弄化
似你地咁得閒睇卡通咩
上咩堂都好輕鬆
放學就整野
聽日死曬一百朵出離
之後去hea
死人Carmen搞搞震
今日D功課好小
好似唔係我地班有咁
今日以為件Jacket係學校
點知帶左番去
涷死
好彩我後面同華dee借比我
攞住兩件jacket上堂
中史同Hist都訓著左
上其他堂冇乜野
放學留到五點先放
之後hea左陣
番到去好暖~
今日個書包好重
一朝早要趕去食早餐
行到想訓低
上到課室抖左陣
做話劇囉
無奈
Eng好悶
想番miss ng度上堂
Maths完全唔阿sir講乜
X科冇野做
放學比miss留
之後放左就係度hea
miss傾緊書包重唔重的問題
留到六點走左
今日朝早係屋企hea
lunch落左去打牌
Andrew好搞笑
比佢嚇死,以為出沖
點知食炸糊!
第一次食清一色
打左唔夠十鋪
彈左一陣琴
幾條友玩千秋
好正呀
不過比QQ講完之後驚親
聽日番學比朱羅罰
成班都領野