|
|
- -  |
分類: 中四 |
星期五家政
六點幾先走
之後去左QQ屋企
星期六出去睇人行街
星期日係屋企做野
今日勁無奈
上堂比阿sir鬧完
放學比兩條友無理地鬧
著jacket wear眼鏡都比人鬧
之後hea到7點幾先走
番到去同QQ sms
聽日就要練周會
|
跳繩  |
分類: 中四 |
今日PE堂跳繩
唔識入繩
Eng悶
Maths終於識喇~不過唔係好勁
LS勁唔fair
Chin作文好悶
放學行離行去
番到去好肚呀
聽日之後就有得訓喇!
好期待十二月 |
排球  |
分類: 中四 |
今日番到去做埋d野
排劇果陣好無奈
唔係我想做得唔好囉
根本冇人明我諗乜
His條友唔應機
睇片睇到想訓
番到課室好眼訓
Eng就有幾樣功課
之後去排劇
無奈
Lunch冇食曬
仲要唔記得攞飯壺
之後番堂班
放左睇排球
好激
差d嬴喇
之後同Ling去搭車
傾之前d野
今日唔知算唔算發左脾氣 |
Yummy~  |
分類: 中四 |
今日番到去聽人講是非
GAP講劇
不過都冇人理
Eng冇乜野做
Chin dict好彩
LS好悶
Lunch hide有湯又有apple
好正
行上行落
比人發現左有糖- -
之後去排劇
好好笑
但係我唔多開心
放學去搵Annie
多多好煩呀
聽日留堂
tot |
新鞋  |
分類: 中四 |
琴日約日食早餐
最後兩個遲,一個唔離
LS堂悶死
Eng堂作文
Maths份野當小測
歷史講D野有d厭
中史堂好好笑
Lunch係課室開糖會
eng miss發火
maths堂hea
放學當值
行離行去
之後去左新港
買左到新波鞋
雖唔係我想要果款
但係都好靚 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 92 | »
|
|