最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 11 月 22 日  星期一   清涼


- - 愉快 分類: 中四

星期五家政

六點幾先走

之後去左QQ屋企

星期六出去睇人行街

星期日係屋企做野

今日勁無奈

上堂比阿sir鬧完

放學比兩條友無理地鬧

著jacket wear眼鏡都比人鬧

之後hea到7點幾先走

番到去同QQ sms

聽日就要練周會



2010 年 11 月 18 日  星期四   清涼


跳繩 愉快 分類: 中四

今日PE堂跳繩

唔識入繩

Eng悶

Maths終於識喇~不過唔係好勁

LS勁唔fair

Chin作文好悶

放學行離行去

番到去好肚呀

聽日之後就有得訓喇!

好期待十二月



2010 年 11 月 17 日  星期三   清涼


排球 愉快 分類: 中四

今日番到去做埋d野

排劇果陣好無奈

唔係我想做得唔好囉

根本冇人明我諗乜

His條友唔應機

睇片睇到想訓

番到課室好眼訓

Eng就有幾樣功課

之後去排劇

無奈

Lunch冇食曬

仲要唔記得攞飯壺

之後番堂班

放左睇排球

好激

差d嬴喇

之後同Ling去搭車

傾之前d野

今日唔知算唔算發左脾氣



2010 年 11 月 16 日  星期二   清涼


Yummy~ 滿足 分類: 中四

今日番到去聽人講是非

GAP講劇

不過都冇人理

Eng冇乜野做

Chin dict好彩

LS好悶

Lunch hide有湯又有apple

好正

行上行落

比人發現左有糖-  -

之後去排劇

好好笑

但係我唔多開心

放學去搵Annie

多多好煩呀

聽日留堂

tot



2010 年 11 月 15 日  星期一   清涼


新鞋 開心 分類: 中四

琴日約日食早餐

最後兩個遲,一個唔離

LS堂悶死

Eng堂作文

Maths份野當小測

歷史講D野有d厭

中史堂好好笑

Lunch係課室開糖會

eng miss發火

maths堂hea

放學當值

行離行去

之後去左新港

買左到新波鞋

雖唔係我想要果款

但係都好靚



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言