死八公
我做乜關你Q事咩
下下做二五仔
你咁得閒就管好你自己先啦
仆你個街
咁撚得閒又唔做野
又唔知自己有幾多衰野
頂你個肺
抵Q你死啦
日日比人鬧
_______________________________________________________________
而上係我對我細佬的不滿
真係好差煩囉
成Q日報串
等我得閒又學佢做二五仔
等佢比人鬧多D
今日比人打電話嘈醒左
仆佢個街
冇鎖匙就咪落街啦
阻Q住曬我訓教
本來今日出去玩嫁
不過落雨+ d人影都冇 ToT
要係屋企hea
聽日又唔知有咩做
依個暑假................
算係咁啦
倒數18日
今日比兩個電話嘈醒左
一前一後
之後訓唔番
琴日出左去打波
曬死
打左一個鐘就放棄喇
因為真係太熱
頂唔順
食完野之後去行碟鋪
一邊行一邊講笑
之後去左彩虹
D牌整到五顏六色咁就叫彩虹
HEA左陣
勁攰
出番閘扣左$5
之後番歸
番到去勁頭痛
唔知咩事
又冇野食
攰到好快訓著左
倒數19
今日落左去
番到去就身水身汗
之後又比人叫左出去
不過就..........
失暈呀!
只怪我見過的世面太小
之後行離行去
番到去又沖多次涼
聽日去打波
好耐冇打波喇~
唔知會唔會中暑
不過好過冇野做~
倒數20日
人生第一個15
唉~
今日好早起左身
lunch出左去
冇野做
離離去去都係果D
不過好多笑話
原來小人都可以好開心
幾個人笑住玩
講笑話
今個暑假是不一樣的
係笑同玩中
玩到過左7點先走
不過真係好好笑
_______________________________________----------
咁都撞到你
唔知係咩
但我.............................
:)