今日一早起左身
不過等阿媽起身幫我整野
因為碟野我唔識整
番到去做埋份WS
集隊
check校服
數學
miss係咁企過離我果面
講野又勁大聲喎
嘈到乜咁
中文
miss冇番,做comp
中史
好快過左
Music
套野好好睇
lunch
去玩棋
華dee死人都要食kittyd棋
Eng
課室開左冷氣
涷死我
dict果陣勁辛苦
不過時間過得好快
放學
比miss叫左去做e-class
做左幾次都唔過60
miss叫我番去溫書,唔係就“的”我去溫(睬你都有味)
去左圖書館當值
係度傾計
放學番HM
今晚有好野食
聽日後日sportdays
今晚唔洗做功課住
不過依排好似冇靈魂
自己都唔知自己想點
所以
都係漫無目的咁過日子- -
|