最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2010 年 1 月 15 日  星期五   清涼


好歌推介 愉快 分類: Pass

終於都考完試喇

係假日入面

大家都唔會無聊過日晨

所以再次介紹介紹d歌比大家聽

由於我依排聽韓國歌多

所以大部份都係韓文歌

希望大家岩聽啦

1 . 2NE1 - I don't care(slow)

2. 4minute - What a girl want(slow)

-Muzik(同歌手)

3 . 4Tomorrow - Tomorrow(輕快)

4 . After School - Because of you(slow)

-Diva(同歌手)

5 . Brown Eyed Girl - Sign(slow)

6 . Kara - Mr.(fast)

-Wanna(fast)

-If you wanna(輕快)

7. Tank - 生還者

8.羽翹 - 吸血新世紀

9.Rubber Band - 發現號

10.Taylor Swift 
- Our Song
- Should we Said No
- You Belong With Me
- You're Not Sorry

11 . 王心凌 - 我很好那麼你呢

12 .卓文萱-一秒也好

13 . 范瑋琪
-你沒那麼愛她
-傻的可以
-可不可以不勇敢

14 . 袁詠琳
- 很旅行的愛情
- 舞帶威脅
- 熱氣球

介紹住咁多先

有新有舊

有韓文有普通話有中文

如果大家想要可以msn add我

My msn :[email protected]

有求必應



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: Pass

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:想講先講 )


2010 年 1 月 13 日  星期三   寒冷


百年難得一遇的--停電 不屑 分類: Pass

今日一早起左身

番到去溫左陣書

排隊傾左陣計

上到去係咁串阿sir

1st 中史

有d唔係咁識

小息hea左好耐

2 nd eng listening

唔知做乜

好似冇心做咁

睇到野就塹係咁寫落去

之後冇練到speaking

番到去

!@#$%^&*^%$#@#$%^&

停電喎~

行左20樓梯

之後行番落去

發現左樣野

千秋!

坐係度搖搖下

之後番屋企

唔洗行喇~

訓左幾個鐘

聽日seaking

唔荒會pass

 



2010 年 1 月 11 日  星期一   寒冷


訓夠 滿足 分類: Pass

今日第三日考試

考通識同中文listening

通識份卷真係

佢識我我唔識佢

剛剛好夠時間寫埋最後果題

小息去吹水

係hall門口等左一陣

入到去係咁串謝怡

考緊果陣冇留心過

到last一part8分果題更加係亂做

放左行番屋企

雖然有把umbrella

但係只係我服裝的一部份

因為即使有把野都好

我個身都係濕曬

番到去個人好攰

hea左陣

之後訓左幾個鐘

今晚要自己搵野食



2010 年 1 月 8 日  星期五   清涼


考試第二日 不安 分類: Pass

琴日開始考試

1st  Eng-COMP

有d難

2nd ENG-GE

好似易過之前

放左去攞野

之後去ANnie許屋企玩dog dog

隻狗好得意呀

但係annie就成日虐畜

唔知點解,以前好驚狗

但原來一d都唔可怕

有d白痴左

今日六點起左身

都痴痴地(我~)

想早d醒果陣就訓到隻豬咁

唔想醒果陣就晨咁早起左身

見到肥鼠好似想死咁

我阿媽仲要講多幾句挑釁我

搞到喊左~2010年第一次喊

之後行番學,都有d想喊

一番到去

比謝怡check手冊

仲叫我加油: )

加上比kitty問左幾問

又冇乜野

1st 中文作文

亂寫一通

合格就係奇蹟

hea左勁耐

之後去食野

上到去

份野放好左

2nd 中文ge

差d唔夠時間做

雖然可以做曬份野

但係十題有十一題係錯

放左學番屋企

睇下肥鼠~

冇事了!!!!!!!!!!!

之後落左去打波

番到離先食飯

今晚係屋企煮飯食

唔洗餓死



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言