最新文章
ON居?
You!
感覺
時間
2009 年 10 月 17 日  星期六   酷熱


無奈 分類: Pass

今日好早起身

番學校做義工

畫畫

之後去食野

扭蛋

去買筆

番學校

頒獎禮

之後去301

聽講座

之後等見家長

miss mak勁煩囉

點解會欠功課

點解成績會咁咁咁

係咁味咁囉

想點呀

真係好想黃sir做班主任

黃sir係講多句都覺得無謂

見miss ng好似見姖

 



2009 年 10 月 16 日  星期五   和暖


番學第二十九日 - 家長日.............. 不安 分類: Pass

今日飲完奶茶先番學

PE

又打volleyball

唔想打

小息

比miss番

IS

勁想訓

落左去玩

VA

唔識畫

lunch小息

太鼓 ! 

讀左書

通識

好無聊呀

放學

嚇死

冇讀到

20點~~

去左M記食野

發覺yannes好似我aunt

聽日要番學校做義工

之後去就職禮

之後講座

之後見家長

救命呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________________________+__+____________________-  - ____________________________

之後IS作業做小兩頁

Miss冇改到記錄

真係好人

聽日............最忙的一天

 



2009 年 10 月 15 日  星期四   清涼


番學第二十八日 - 星期五! 感動 分類: Pass

今日行第二條路落下

中文

笑話一大堆

中史

抄抄下野miss轉左

抄一半冇抄一半~= =

煲東瓜

Billy差D發火

不過佢串miss好好笑

小息

好想要太鼓呀!

Eng

Hon同Ste比miss罰

好無辜

Maths

個quiz一d都唔識

一定fail!

放學做埋d野先走得

______________________________------_+_+_________________________________________

聽日又星期五喇!



番學第 27 日 - 打邊爐~ 滿足 分類: Pass

今日冇早餐食

勁Q憎門日條友

中二

勁冇禮貌

又唔係同佢有親

成Q日叫你全名

煩死人

Maths

冇聽過miss講咩

中文

讀誦~冇希望的事

中史

講左好小野

Test 都pass左~

Music

睇左套野

d歌好聽

Eng

冇乜野

週會

話劇

班人好似邪教(Leo講的)

中二上台串人勁搞野

放學唔洗番堂班

之後去左aunt屋企

打邊爐

好好食呀~

食到好飽呀!

Aunt係日本番左離

買左D野比我

盒芝麻餅好好食呀~

 



2009 年 10 月 13 日  星期二   酷熱


番學第二十六日 - 忙 鬱悶 分類: Pass

今日慢慢食埋早餐先落樓

中文

miss好專業呀

dict出cat~

IT

做做下野阿sir熄掣

唔知d電腦會唔會壞呢?

Eng

dict~

miss比成堂時間我地做功課~好好人呀

通識

阿sir搞難gag

lunch

kit同gra去左MMLC

得兩個人睇棋

IS

勁嘈

小測~唔好提

放學前調左位

兩行加埋得我一個女仔~(有d押韻)

放學上左605出席活動

六點走人

原來我參加左三個學會

~end

_________________________+_+________________________________-  -__________

今日冇maths

冇咁煩

不過peter整到華dee

華dee同miss串

個樣好恐怖

聽日週會睇話劇

放學唔洗番堂班

好yeah~

__________________________-----------------=-=______________________

小息果陣Ling個衰妹玩

搞到ken發火

今日班男仔好恐怖呀

 



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言