又生仔喇 !!!!!!!!!!!!
倉鼠一隻生左7隻
係7隻
第一次見
______________________________________________________________________-
暑假作業爭英文
加油 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
而家係8 月8 日
到左27號, 要番學校check暑期作業
做到好辛苦呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔知大家點呢?
_____________________________________________________________-
另外
Miss話搵三篇野寫講稿
我唔係好明
有who可以話比我知點做
今日係
亦係肥bell的生日
琴晚8號風
不過掛左十個鐘都冇就收左
今日出去還書 , 借書
我個fd玩野!又話電髮
去到見到太多人 , 話遲d先電
期待自己的生日