2009 年 1 月 13 日  星期二   晴天


2009-01-13 分類: 未分類

 

心情

down



2009 年 1 月 8 日  星期四   晴天


2009-01-08 分類: 未分類

 Pcl~

HAPPY BIRTHDAY

如果你有收到我封信..

內裡係有卡的..

祝你咁多節日度都會很快樂

唔緊要啦..

18歲18歲18歲....

一個多令人羨慕的歲數...

有記低..

=======================================

talk一talk

琴日好surprise..

某個ive的朋友

上課時

突然講左1句"miss,可唔可以快d呀"

嘩..

因為stacy為左我地sat的exam

想將一d考試內容再講詳細一些..

所以遲左落堂..

呢句引起全班的笑聲..

而我卻不認為

我想不到突然間右邊傳來呢句話..

原來他是這樣的人

==============================

say一say

呢位朋友點講好..

可以話唔識他

我都想同他做朋友..

因有時會覺得他幾好

下課的時候..

來一句"拜拜"

好奇怪..

因為我同他只是同一班

未正式聊過一句話

他是怎樣

待續..

=====================================

換左眼鏡..

還記得我嗎?

 



2009 年 1 月 3 日  星期六   晴天


2009-01-03 分類: 未分類

巨蟹座....我覺得最靚..畫得

處女..

 我果隻星座人物好醜...唔post..

===========================================

今日奶奶生日.....

見到好多親戚...

一行入room度...

都唔知叫邊個先...==

我坐個張枱...全部都係孫仔孫女...

包括我...

開頭好悶...

因為有d堂姐弟妹....唔係好熟

唔係成日見面...

食野果陣開始就好d了....

好飽...

壽包...食左2個...

 

最喜愛的大伯...

整桌都是....haha

p.s: G.E.M 好勁!!!

 

 



2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


2008-12-27 分類: 未分類

 

第2次去青葉....呢間無mk咁好吃...

食完就去左TST....係mtr里自拍........哈哈...有待加強...

感覺好正....

p.s:其實我覺得你地講得我好對....

2種feeling...

p.s:努力呀...alice...

我想做好D...唔想落後過你地......

 



2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


2008-12-24 分類: 未分類

 

 

 

 

今次我做得唔夠好...



alice1221
暱稱: WAN
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-28
2009-10-28
2009-10-04
好耐無打了..
2009-09-01
文章分類
全部 (321)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 321
留言總數: 46
今日人氣: 1
累積人氣: 2647
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed