Music Playlist at MixPod.com
琴晚11點幾瞓...瞓唔著
因為習慣左2點幾瞓啦而家
又唔知call唔call得比杏
咁咪聽歌囉 未入新歌 入係o d....唔聽-3-
所以咪聽903囉
嘩!!聽d港仔鬧港女 港女又鬧番d港仔...
最搞笑既野係港仔自己鬧番港仔 港女又鬧番港女-3-
我好想打上去鬧港仔.... 但係唔知個電話number....= =
所以冇鬧lu..... d港仔成日扮哂有型...扮令仔.....想嘔....-3-
老師每次叫楊靜....嫻...
我就諗起杏-3-
好想讀番小學呀......
放學o陣 見到有個st.cat拎著呢隻碟
好想要呀 好似好貴咁
入面有10首歌~~
http://lyric.musichk.org/main1/hins7.htm#1 有哂咁多首歌既歌詞~~
01. 酷愛 02. 追風箏的孩子 03. 迷失表參道 04. 感情用事 05. 男孩最痛 06. 我的天 07. 悔過詩 08. 悲劇人物 09. 遙吻 10. 放榜