今日番學.....
又係比條仆街整到.... 番學o陣 等人...佢地無端端唔理我走左 好彩我見到佢地走咋..如果唔係...唉!!
係的士上....比2個肥妹..1個女仔撞落我到 搞到我痛到死!!!!!!!!!(懷疑瘦左幾磅- - 杏用呢個方法減肥呀!!- - )
番到學校....佢地成班係到蝦我...我都冇野好講 之後最賤格既係...佢叫我班fd唔好同我玩 好彩我d fd真係有義氣!唔會信佢up d野
之後我實在好辛苦...佢地成班係到蝦我! 我同班fd躲在廁所到喊!!! (緊係得我一個自己喊啦) 之後班fd真係好有義氣
佢幫我出頭!! 幫我鬧佢地!!!!!! 之後早會啦~~ 未拎頌樂樂-3- 悶呀!! 早會之後即刻上堂!死啦..未係locker拎書
比老師鬧= = 之後小息 去左4Martha搵呂茵茵幫我....但係唔記得左叫佢幫我tim- - 呂茵茵同呂蓉蓉個樣差好遠- -
之後番課室囉...之後上堂...我做左英文組長- - 之後要幫ms fulton拎d書上c7 我行完之後死左= =
好彩之後即刻食飯^^(好肚餓) 咪電視話咩321既 我地就係3份meat 2份飯 1份菜= = 我地係咁噴飯= =
之後Louise 流鼻血....d血係佢同埋雅妍件3上面 驚比人話流m 我同文星幫佢拎左"dress" 之後係咁行
入到圖書館......我地係咁睇"性知識"(其實係人性知識...佢地掩著個人...= = ) 之後夠鐘..去左1Mary 嘩!!
好熟面口wo....基法(油塘)個羅姑娘呀!!!!!!!! 難怪佢係基法(油塘)有陣時唔係學校..原來係咁
上o d百痴野..無聊到嘔 我o個班o個社工把聲有沙wo....冇興趣聽 瞓左5分鐘 佢又無端端叫我起身答問題...唔識答..咪指左我隔離o個囉 我地係咁指d fd囉~~
跟住玩傳句子o d game囉~~ 我o個係:我諗我頭先食左d不潔既食物,依家要去一去廁所-3-
我隔離o個就係:你最鍾意邊個歌手呀,我最鍾意o個咪就係Eason囉~ (o刻我好想嘔,於是改左佢= =)
改左之後:你最鍾意邊個歌手呀,我最鍾意o個咪就係林依晨囉~ (吹到佢o左嘴= =)
等1Dorcas 放學 等左好耐-3-
放學買左包薯片....5個人share.... 之後同Louis 行番屋企lu~~
行到去康寧道公園o陣先kai呀,,有人燒"行"啦,,因為Louise細個屋企著火就係因為燒"行" 所以佢好驚
即刻跑.....點知好大風 吹到佢把傘.....爛左-3- 之後佢話好平姐,,$49咋
跟著我諗緊$49咁多.....你不如比我啦 我幫你買把$5既傘丫-3-
搞到佢o把"孖煙通"傘冇左-3-
更改時間:16/9 17:39
|