MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


基法(油塘)個羅姑娘來左st.cat呀^^ 分類: 未分類

今日番學.....

又係比條仆街整到....   番學o陣  等人...佢地無端端唔理我走左 好彩我見到佢地走咋..如果唔係...唉!!

係的士上....比2個肥妹..1個女仔撞落我到  搞到我痛到死!!!!!!!!!(懷疑瘦左幾磅- - 杏用呢個方法減肥呀!!- - )

番到學校....佢地成班係到蝦我...我都冇野好講  之後最賤格既係...佢叫我班fd唔好同我玩  好彩我d fd真係有義氣!唔會信佢up d野

之後我實在好辛苦...佢地成班係到蝦我! 我同班fd躲在廁所到喊!!!  (緊係得我一個自己喊啦)  之後班fd真係好有義氣

佢幫我出頭!! 幫我鬧佢地!!!!!!    之後早會啦~~  未拎頌樂樂-3-    悶呀!!  早會之後即刻上堂!死啦..未係locker拎書

比老師鬧= =    之後小息  去左4Martha搵呂茵茵幫我....但係唔記得左叫佢幫我tim- -  呂茵茵同呂蓉蓉個樣差好遠- -

之後番課室囉...之後上堂...我做左英文組長- -   之後要幫ms fulton拎d書上c7  我行完之後死左= =

好彩之後即刻食飯^^(好肚餓)   咪電視話咩321既 我地就係3份meat 2份飯 1份菜= =  我地係咁噴飯= =

之後Louise 流鼻血....d血係佢同埋雅妍件3上面  驚比人話流m 我同文星幫佢拎左"dress"  之後係咁行

入到圖書館......我地係咁睇"性知識"(其實係人性知識...佢地掩著個人...= = )   之後夠鐘..去左1Mary  嘩!!

好熟面口wo....基法(油塘)個羅姑娘呀!!!!!!!!  難怪佢係基法(油塘)有陣時唔係學校..原來係咁

上o d百痴野..無聊到嘔 我o個班o個社工把聲有沙wo....冇興趣聽 瞓左5分鐘 佢又無端端叫我起身答問題...唔識答..咪指左我隔離o個囉  我地係咁指d fd囉~~

跟住玩傳句子o d game囉~~ 我o個係:我諗我頭先食左d不潔既食物,依家要去一去廁所-3-

我隔離o個就係:你最鍾意邊個歌手呀,我最鍾意o個咪就係Eason囉~  (o刻我好想嘔,於是改左佢= =)

改左之後:你最鍾意邊個歌手呀,我最鍾意o個咪就係林依晨囉~ (吹到佢o左嘴= =)

等1Dorcas 放學  等左好耐-3-

放學買左包薯片....5個人share....  之後同Louis 行番屋企lu~~ 

行到去康寧道公園o陣先kai呀,,有人燒"行"啦,,因為Louise細個屋企著火就係因為燒"行" 所以佢好驚

即刻跑.....點知好大風  吹到佢把傘.....爛左-3-   之後佢話好平姐,,$49咋

跟著我諗緊$49咁多.....你不如比我啦 我幫你買把$5既傘丫-3- 

搞到佢o把"孖煙通"傘冇左-3-

更改時間:16/9 17:39



2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


Ruth加油工具??= = 分類: 未分類

絲帶...綁在手上

放係個頭到

兩樣加埋一齊~~~    其實仲有1個...不過比我整到爛哂-3- 費事放上來= =



rUTH hOUSE sure win -3- sh0t架...比人搞到耳流血.. 分類: 未分類

今日水運會...

晨早6:15am寶儀call來提我起身-3- 

之後去左m記買左個豬柳包-3-

過馬路o陣...彤彤將佢整出馬路之後再整番佢入來-3-

巴士站o到...岩岩架1A走左 咪搭13x囉....    forget左帶NDS玩-3-

架車行行下...見到有個站寫著曲街   寶儀仲話我唔好講粗口....事實係有呢個站

去到門口...  以為行5分鐘到...點知行入泳池附近行左15分鐘-3- 

入去比入場o陣....文聲因為冇冬季運動"庫"  搞到比人記左個缺點...唉!!

入到去等佢已經要等到8:50am先開始

頂!!!!  咪叫我8:10am之前來到丫ma!!! 

一開始...又喊口號......百痴!!! 大家"不嬲"都知我細聲架啦  比那位仆街係咁係我耳邊大喊  搞到11點幾o陣  我好似耳膜爆左

流血...去左廁所整~~ 有一次50mx4  Priscilla第一 用左02:48:34  點知第買o個用左05:26:34  真係o爆- - 

仲有一次有個(似趙家姐好x)既老師幫手  唔拎第一就假啦

見到有個人叫NG HANG 咩...唔記得最尾o個啦...諗起杏姐~~   仲有一個人叫NG WUN YING

我最初諗緊邊個抄我叫☆婷....   原來係☆盈.....(我諗起小學o陣 我答問題好細聲 迪覆述我句野..余老師問佢幾時改名叫吳☆婷= =)

同埋Priscilla係我地上面....聽到佢地講食屎啦 食屎啦 食屎啦- - 拍手x3

本身網上又話12:00放...點知12:20pm先放= =

Ruth House 大勝!!! Priscilla都好好!!