今朝等寶儀o陣 佢老豆都係到 佢老豆行到鬼咁快 今日又要拎運動3= =
今日小巴o到張椅= =
日日都見到既-3- 影到我個袋tim-3-
今日唔洗早會 正正
一番到去就換3 第1個小息去左搵呂茵茵 佢唔係到 第2個小息去係到lu~~ 食完飯去搵...搵到lu~~(等到成1:15pm先係到-3-)
今日MaThS test 好易,,但係我諗唔起o個周界既英文...我諗錯左一條=3=
之後普通話,,教書lu~~ 小息之後聖經 好happy 老師教左我地好多關於st.cat既野 之後,,咩堂呢??係呀英文呀
英文先搞笑呀 黃沛韾同埋38號(唔記得叫咩名) 係到睇緊書同畫緊書 ms fulton 過來搶o陣 差d成個趺左落地-3-
我唔記得拎野,同ms fulton講:may i get this workbook in my locker (講完,,諗起好似係from my locker)
之後,,ms fulton話,,is from my locker.... 勁糗tim
英文堂,,堂堂都玩吊頸- - 之後PE堂,,d野打左係xg 度高磅重之後玩糖糖同豆豆(講笑咋,,係糖痴豆)
我同時比3個人扯我落地 搞到我隻腳差d流血 之後番課室之後 我同蚊個課室都比人地借左,,頂頂!!
唔知點解1Dorcas個老師(好似唔係教1Dorcas架) 佢過左3-5次來同我地講,,keep quiet and ...(唔記得啦,總之係排隊既英文啦)
食飯,,已經有d不祥既預感,,食左2"痰"之後,,,有條保鮮紙係入面(好似用過架),, 成盒粉(D餐)好大"浸"膠味
結果冇食到,,同左mrs wong講 之後上中文堂 WC係咁鬧我地,,痴線 你都冇叫我地交 又冇講你係邊層 叫我地交功課 點交呀?
Geo好悶-3- 之後生活教育,,係第59板到 會見到個無愛良品-3-仲要本身Muji會變左Muai-3- 無良印品都變埋無愛良品
唔係 係無印良品
無愛良品-v-
唔清呀 所以好細福 無印良品
之後唔記得做功課...要掃描葉...我唔記得左 隔離又唔記得 之後問黃沛韾囉 我地係到搶....我話:thank you呀
i love you...... 黃沛韾即刻借比我@@ 之後我同我隔離o個話:你個姓咪係葉囉 仲要咩??
之後3:05pm開始好無聊,,我地好悶!!係到唱歌囉 係咁唱Kary,Justin,古巨基,Twins d 歌 諗唔起我們相愛六年點唱tim= =
係到唱林海峰改左o到,, 我淨係識:360,昂坪360.... 佢識唱頭o幾段= = 又係到唱光之美少女-3- 維持和平,有你有我,一pair一伙,飛天穿梭- -
之後話咩閉上眼啦....我地好似瞓覺咁 瞓左陣 出面有個人掃地...佢又唔知係到聽mp3定係收音機- -
之後有3個人係到行來行去 我坐差唔多窗口位啦 feel到有人望我 張開眼 3個人係窗外望住我-3-
之後唔講啦 放左學之後仲未換PE 3...因為有排球~~~ 排球好好玩 不過好似有d變態囉 佢無端端叫排球校隊o d人跑20個圈
我地都跑左2個圈= = 好好玩 多謝4Dorcas既叫Angel o位姐姐教我點樣正確咁打排球 thx!!
但係唔知點解佢走左之後,,我打到勁高- - 放左學之後,,竟然小食部close左- - 我地諗住唔換3走啦 點知每次都有老師...
d老師仲故意唔上車 等我地走....人地個家姐讀4Phoebe就可以唔洗換3走人(唔係講緊f.4 o個) 勁賤格!!
冇野飲 落到觀塘係7-eleven買左包野飲
順帶一提,,唔關呢篇野事~~
點解我係第1215個人入我個blog架??
慘!! 忘記不了你!!
仲有其實1A個巴士站係前小小咋 行多1分鐘都唔洗 既然你地唔想去咪唔去囉
yaya!!入唔到羽毛球同cryer(有冇串錯?) 正正!!! 我都唔想入呢兩到 故意羽毛球打得差d cryer扮好低音^^
呢句點解?? i will stand up with you forever....
我堂哥個msn..... 唔通佢拍拖??
|