MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

小夢白痴怪=]
唯求可相愛更多;;
連餘生也伴我;;
jealous._.
alicebbwwt
暱稱: 夢=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
爆爆王
Game淘
MM My Monkey
my xanga`
my xg
生日鐘
我的yahoo blog~
勁舞團網
星夢
跑online
激鬥賽車
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (407)
生活點滴 (7)
感情記憶 (16)
未分類 (384)
2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


唉....冇咩心機... 分類: 未分類

好多日冇打blog啦.....因為最近好唔開心-3- 

好啦,, 講番今日d野.....嚇到我喊同埋成身係到震.....  

今朝晏左起身..比人鬧-3-   之後食完野咪睇戲囉去....  諗住去睇....  點知我家姐佢地又係到唔知鬧乜...又係到話我有部6288用wo

搞到我老豆爆火....   之後....我爆驚  我老豆將佢部電話整爛左....  (整落地下到...搞到成部機都裂左...nokia d 機就算你整幾多次都唔會裂....我部機成日趺落地下都冇事....可想而知我老豆今次幾火)

呢三到都裂左....視像鏡頭都裂-3-   頂!!!買左唔夠1個月  知唔知我慳2千幾蚊要慳幾耐架!!!!  每日食杯麵都要兩個月先得!!

搞到我爆唔開心.....仲嚇到成身震....震左好耐...  老豆仲係咁打家姐

仲要係街到wo......驚驚  +  喊喊T.T

之後去左apm睇戲囉  係34M到見到鈺姐  佢睇我唔到,,好彩!!  佢睇唔到我喊個樣....

落到去都成12:45pm  本來12:10pm睇戲架....  唉!!1  去到都唔知做緊乜啦  套戲得96分鐘-3-  (黎多件衰鬼上帝)

唉!!  之後嚇到呆左...我爆憎老豆...除非你比我去halloween啦  如果唔係我呢世都唔會原諒你!!! 

之後睇完去左食野....又去番之前o間  係戲院o層架 

一去到睇餐牌...見到柚子~~ 諗起柚

石頭飯~~

最初冇魚子..之後溝左d魚子落去-3-

仲係溝左魚子既,,咩呢?? 唔記得叫乜名!-3-

間野叫白木屋-居樂屋

好似"他他咪"呀

食完之後...係apm見到head.p  佢都唔識我架啦 我又驚左老豆係到喊 呀媽話要向前望 我望去前面見到有starbucks coffee

因為我部電話sh0t左....所以用著internet d相啦  遲d部機冇事先post番我o福 我飲左杯中既朱古力咖啡 落左d朱古力粉係o到d雪糕到...好味好多!!!!不過我post都係post番上去相簿到-3-  而家做緊starbucks既問卷調查.....做完有得免費送1杯野飲^^

搭34M之前又見到鈺姐-3-

之後番屋企lu~~  做左好耐功課....到而家我仲差CL同埋Geo喔>.<



2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


今朝番學見到好多人-3- 仲比ms fulton鬧-3- 分類: 未分類

今朝番學.....遲左好多  遲左成10分鐘先去到曉星閣-33333-     落到觀塘,,見到拉叔(大麻...何心怡)

之後排隊o陣  見到湯湯(湯文星).....之後排排下隊o陣  見到一個好熟既背影,,但係件校服好似五邑o件-3-   我話許狗狗

佢唔應  叫左好耐  佢好似岩岩瞓醒咁望過來-3-   之後話:噓!!  之後就唔理我...    之後我同寶儀,,湯湯 越傾越大聲.....

傾緊琴日PE湯湯d糗事- -  (好似琴日冇打...) 糗事:琴日排隊度高o陣  有個人就係湯湯前面過 咁湊巧有人同彤彤講野

所以佢停左係湯湯前面講  湯湯就話:我好介意你打尖....   彤彤就話:我唔係打尖,,係去磅重...  勁糗呀湯湯!!

今日上o d全部都係連堂(孖堂)  朝早ms wong遲左成5分鐘之比我地上去  上到去係遲過打鐘10分鐘 又比ms lau鬧

我真係懷疑佢好多日有m,,,如果唔係點會次次都鬧我地-3-

頭o兩堂係science....簡直係催眠....   但係係Quiz....- -  識3/10  錯哂-3-  好彩改左

之後兩堂中文..........教o個螞蟻o課  我寫螞蟻在酷熱的沙漠上生活  點知寫左螞蟻在酷愛的沙漠上生活- -  之後做聆聽

係咁講蚊....我係咁諗緊蚊 搞到做錯哂-3-

第2個小息o陣,,我寫緊手冊  無端端前面有個人  係柚@@  嚇死我-3-

兩堂英文....up o本書.....唔明  之後up Freeway o到 唔識.....之後英文又要Quiz  我全部唔識  我諗都唔合格架啦

之後佢收左,差Kim姐 佢1號 我35號  我講左句野比Yip姐聽....ms fulton即刻好大聲話:

Don't talking with an other people

o陣...個個望住我-3- 

之後食Lunch......好彩ms fulton早放....一打鐘即放   咁就即刻去買杯麵....(杯麵一定冇保鮮紙...) 冇人  正!!!

之後去整熱水o陣....   已經小食部排哂人啦....- -   好彩快咋我地^^    食完"麵"之後,,即刻做功課- -  唔識做喔-3- 冇人教= =

午讀之前,,wc要我地係1:15pm之前番到課室  要借書wo.....我借左兩本....

一本係呢本....另一本係一人有一個夢想.....    係琴日我已經係圖書館借左本書lu~

圖像202圖像203一本係集體殺人村....好恐怖架>.<

幾好睇架呢兩本,,, 

數學o陣....好驚驚  因為琴日數學Quiz,,我得70分咋-3- 

35/50   慘!!之後無端端有個test-3-   死硬....  上數學,完全唔明up乜

全部英文呀 救命  上完兩堂數學之後,,選班會-3-   蘇詠琪係班會主席.....   放左學番屋企o陣 行番屋企架係

番到屋企之後睇14歲的媽媽   睇睇下瞓左   瞓左6點半 之後即刻做功課 做數學做極都唔明佢up乜

辛苦到喊T.T    之後11:30pm先做完-3- 

其他:

今日人流12  琴日人流15   1215呀,,唔得閒同你復合,,唔該你收皮!!

究竟邊個係219.79.162.217呢??  今日上左我個blog6次-3-  (19/9)



2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


kai kai! 分類: 未分類

今朝等寶儀o陣  佢老豆都係到 佢老豆行到鬼咁快   今日又要拎運動3= =

今日小巴o到張椅= =

日日都見到既-3-  影到我個袋tim-3- 

今日唔洗早會  正正

一番到去就換3  第1個小息去左搵呂茵茵 佢唔係到  第2個小息去係到lu~~    食完飯去搵...搵到lu~~(等到成1:15pm先係到-3-)

今日MaThS test  好易,,但係我諗唔起o個周界既英文...我諗錯左一條=3=  

之後普通話,,教書lu~~  小息之後聖經  好happy 老師教左我地好多關於st.cat既野  之後,,咩堂呢??係呀英文呀

英文先搞笑呀  黃沛韾同埋38號(唔記得叫咩名)  係到睇緊書同畫緊書  ms fulton 過來搶o陣 差d成個趺左落地-3-

我唔記得拎野,同ms fulton講:may i get this workbook in my locker (講完,,諗起好似係from my locker)
之後,,ms fulton話,,is from my locker.... 勁糗tim

英文堂,,堂堂都玩吊頸- -     之後PE堂,,d野打左係xg  度高磅重之後玩糖糖同豆豆(講笑咋,,係糖痴豆)   

我同時比3個人扯我落地 搞到我隻腳差d流血  之後番課室之後 我同蚊個課室都比人地借左,,頂頂!!

唔知點解1Dorcas個老師(好似唔係教1Dorcas架) 佢過左3-5次來同我地講,,keep quiet and ...(唔記得啦,總之係排隊既英文啦)

食飯,,已經有d不祥既預感,,食左2"痰"之後,,,有條保鮮紙係入面(好似用過架),, 成盒粉(D餐)好大"浸"膠味

結果冇食到,,同左mrs wong講  之後上中文堂 WC係咁鬧我地,,痴線 你都冇叫我地交 又冇講你係邊層 叫我地交功課 點交呀?

Geo好悶-3-   之後生活教育,,係第59板到 會見到個無愛良品-3-仲要本身Muji會變左Muai-3- 無良印品都變埋無愛良品
唔係 係無印良品

無愛良品-v-

唔清呀 所以好細福   無印良品

之後唔記得做功課...要掃描葉...我唔記得左  隔離又唔記得  之後問黃沛韾囉 我地係到搶....我話:thank you呀
i love you......   黃沛韾即刻借比我@@   之後我同我隔離o個話:你個姓咪係葉囉  仲要咩??

之後3:05pm開始好無聊,,我地好悶!!係到唱歌囉  係咁唱Kary,Justin,古巨基,Twins d 歌  諗唔起我們相愛六年點唱tim= =

係到唱林海峰改左o到,, 我淨係識:360,昂坪360....   佢識唱頭o幾段= =   又係到唱光之美少女-3-  維持和平,有你有我,一pair一伙,飛天穿梭- -

之後話咩閉上眼啦....我地好似瞓覺咁 瞓左陣  出面有個人掃地...佢又唔知係到聽mp3定係收音機- - 

之後有3個人係到行來行去  我坐差唔多窗口位啦  feel到有人望我 張開眼 3個人係窗外望住我-3- 

之後唔講啦  放左學之後仲未換PE 3...因為有排球~~~  排球好好玩  不過好似有d變態囉 佢無端端叫排球校隊o d人跑20個圈

我地都跑左2個圈= =       好好玩  多謝4Dorcas既叫Angel o位姐姐教我點樣正確咁打排球  thx!!    

但係唔知點解佢走左之後,,我打到勁高- -    放左學之後,,竟然小食部close左- -  我地諗住唔換3走啦 點知每次都有老師...
d老師仲故意唔上車  等我地走....人地個家姐讀4Phoebe就可以唔洗換3走人(唔係講緊f.4 o個)   勁賤格!!

冇野飲 落到觀塘係7-eleven買左包野飲

順帶一提,,唔關呢篇野事~~

點解我係第1215個人入我個blog架?? 

慘!!  忘記不了你!! 

仲有其實1A個巴士站係前小小咋 行多1分鐘都唔洗 既然你地唔想去咪唔去囉

yaya!!入唔到羽毛球同cryer(有冇串錯?)    正正!!!    我都唔想入呢兩到 故意羽毛球打得差d  cryer扮好低音^^

呢句點解??  i will stand up with you forever....

我堂哥個msn.....     唔通佢拍拖??