今日同小德子去cwb食飯飯,仲有佢一個好好既老朋友都來join我地
呵呵∼很快樂的一餐呢∼3個人食左313,真有點兒狠∼所以要特別謝謝哥哥唷!哈哈
可惜哥食完冇耐就要走..\丟下我同enson,我們真可憐,被人拋棄了。
見時間多得很,所以跟enson去左圖書館借書書,十分不可思議呢!
第一次有朋友會入圖書館咋*仲係借d比較高深既書∼
今日都吸左不少非課本上的知識的=〕十分寶貴,希望可以實潛出來啦∼
要不,真係浪費了enson d寶貴口水了***haha
............................
返到屋企*上msn同返班台灣識既香港朋友chat*
開始在約下一次見面的時間了=〕
雖然返到香港大家又是各有各要忙的,不過好希望難得的一次聚會,可以順順利利地舉行到啦*
朋友,真係得來不易呢!一段成功的友誼有賴雙方的建築唷*
分類: 未分類 |