2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


BBQ 分類: 未分類

今日既聖誕歌唱比賽都幾好睇,,

唱[滾],[滄海遺珠],[傷逝]既人都得超好聽!

HA,SIN,MING,KAI佢地幾好,,

不過就冇我想像中咁好玩

 

放學之後,,TSOI就去左我屋企

食野,沖涼,揀衫,等等都搞到好耐,,

之後就去左TSOI果度,,

我真係覺得佢著得幾好睇!

搞完一輪先去蝴蝶灣

居然大部分女仔都不約而同地著裙

不過一開始去到果度都唔係咁好玩,,

HIP POP居然話"乜芝娃娃都會著女裝]

真係激死我!

之後6點幾黃海濤,曾志勇,鄧國龍,懷智,陳浩鈞先黎到,,

燒到8點幾到LA,,

就冇燒到LU,,比我想像中早好多..仲有人走添

我+朱媚+TSOI+葉X華+林斯迪就落左去玩,,

好悲慘囉,,我件靚靚外套居然甩色,,想著都冇啦,,

下面真係凍到飛起,,好彩搵人借左2件衫黎

一路傾下偈,,玩下野咁都好開心

仲係沙灘到叫[靚仔],,點知真係有人應-口-"

玩左一陣就成班人一齊走啦,,

班男仔就一路行一路爆粗,,嘈下

成班人一齊搭輕鐵,西鐵

死懷智真係好鐘意串人囉...

番到天水圍果時,,我係諗住番埋元朗架嘛

唔知邊個無啦啦叫我落車喎

搞到我同TSOI都烏啄啄咁落左車

最抵死呢,,落左車冇野做喎!

班男仔又話唱K..又話唔唱K,,

我就提議TSOI佢地不如去食野,,

不過最後都冇食到,,佢地個個都係天水圍落車

得我同TSOI係朗屏+元朗落

隻腳俾D沙整到損左,,超痛

不過今日真係好開心既!感覺好難得,,

發表時間:2007-12-22 09:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)