今日既聖誕歌唱比賽都幾好睇,,
唱[滾],[滄海遺珠],[傷逝]既人都得超好聽!
HA,SIN,MING,KAI佢地幾好,,
不過就冇我想像中咁好玩
放學之後,,TSOI就去左我屋企
食野,沖涼,揀衫,等等都搞到好耐,,
之後就去左TSOI果度,,
我真係覺得佢著得幾好睇!
搞完一輪先去蝴蝶灣
居然大部分女仔都不約而同地著裙
不過一開始去到果度都唔係咁好玩,,
HIP POP居然話"乜芝娃娃都會著女裝]
真係激死我!
之後6點幾黃海濤,曾志勇,鄧國龍,懷智,陳浩鈞先黎到,,
燒到8點幾到LA,,
就冇燒到LU,,比我想像中早好多..仲有人走添
我+朱媚+TSOI+葉X華+林斯迪就落左去玩,,
好悲慘囉,,我件靚靚外套居然甩色,,想著都冇啦,,
下面真係凍到飛起,,好彩搵人借左2件衫黎
一路傾下偈,,玩下野咁都好開心
仲係沙灘到叫[靚仔],,點知真係有人應-口-"
玩左一陣就成班人一齊走啦,,
班男仔就一路行一路爆粗,,嘈下
成班人一齊搭輕鐵,西鐵
死懷智真係好鐘意串人囉...
番到天水圍果時,,我係諗住番埋元朗架嘛
唔知邊個無啦啦叫我落車喎
搞到我同TSOI都烏啄啄咁落左車
最抵死呢,,落左車冇野做喎!
班男仔又話唱K..又話唔唱K,,
我就提議TSOI佢地不如去食野,,
不過最後都冇食到,,佢地個個都係天水圍落車
得我同TSOI係朗屏+元朗落
隻腳俾D沙整到損左,,超痛
不過今日真係好開心既!感覺好難得,,
|