2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


文學,,GOOD LAA 分類: 未分類

今日終於派左文學LU

呵呵呵,,

真係估唔到咁好囉

哈哈哈!

正到嘔,,46/60

MAYBE係全班最高啦

MAYBE LAAA

真係好事一蘿蘿

今日又調位

終於脫離單邊位

今次就同陳嘉茹坐

應該都幾好

不過宗教PROJECT就肥左

我地做得好辛苦架!

黃海濤定曾志勇叫我幫手搵佢地組既資料

可能佢講得太快OR太細聲

我講左3次"咩咩咩咩咩AR?"

= ="佢地覺得好好笑囉,,

真係聽唔到囉!

最後終於聽到佢講咩既時候

就答佢一句"痴線"就走左

又笑,,,笑咩笑,,好好笑AR?!

原來林叉瓏好[感性]

今日係咁同MEI睇佢部電話

都冇咩好睇

今日既時間過得特別快咁既..

唔通第時要同你地講[HALO]?

發表時間:2007-11-14 06:54 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)