2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


2007-11-13 分類: 未分類

今日真係麻煩煩,,

最激氣就係個菜頭畫花晒我個冷衫+裙

佢仲話係我畫佢先既,,

食屎LAA!!

搞到我要洗晒D衫,,

個死林叉靖又係喎

話我畫佢先

邊個坐我個袋先架!

食屎LAA!!

今日派左4份卷

中文:15.5/50

英文:16/50

數學:64.5/100

西史:16/40

中+英都預左架啦,,

數學真係估佢唔到

合格喎,,幾好野!

西史,,我實在太低分啦

本來諗住會高D架,,

冇跟佢既方法寫又俾佢扣分

SO BAD!

HIP POP話我似芝娃娃,,=口="

我邊有做咩動作喎!

宗教PROJECT好麻煩呀,,

好多野!

死螞蟻+荿利澄又唔ON

交叉YOU,,

好彩仲有菜+ME+林叉瓏

螞蟻個MSN叫[屁呠呠],- 口-"

發表時間:2007-11-13 08:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)