2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


HELP` 分類: 未分類

今日係咁唱[如果太多牛奶味,朱古力味冇訂企]俾KAYU聽

哈哈,,張倩又同我一齊唱喎..

唔記得左要地理TEST

冇乜點溫過

錯左1題好EASY既野,唉!

本來我岩架,,最衰睇左WA個答案啦!

最慘就係放學

今個星期都要練集誦,,

今日練完本案要去咩中一學長度[開會]

不過好鬼多野做,,SO冇去到

真係蠢左,,搭乜鬼小巴

個死小巴開得好鬼快

搞到我好超暈

以後都唔搭小巴LAAA!

之後就同MEI YAN+TSOI去左買鞋

超級多人囉

搞完晒就去左M記食少少野

見到一個頗醜樣既女仔教一個OK靚仔既人做功課

好似怪怪地咁,,

Boys Like Girls - The Great Escape

我覺得呢首歌真係超有日本動漫FEEL

都係Justin Timberlake - Like I Love You好聽D!

發表時間:2007-11-15 07:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是要走下去吧!
survive
難扮成從未栽種
1+1≠2
那句我勇敢說過的話
文章分類
全部 (387)
默契 (16)
DNA (4)
呼口氣 (10)
愛微笑大街 (30)
隕石記 (25)
皺眉頭小巷 (26)
未分類 (276)