|
  
2007 年 11 月 15 日 星期四  |
| HELP` |
分類: 未分類 |
今日係咁唱[如果太多牛奶味,朱古力味冇訂企]俾KAYU聽
哈哈,,張倩又同我一齊唱喎..
唔記得左要地理TEST
冇乜點溫過
錯左1題好EASY既野,唉!
本來我岩架,,最衰睇左WA個答案啦!
最慘就係放學
今個星期都要練集誦,,
今日練完本案要去咩中一學長度[開會]
不過好鬼多野做,,SO冇去到
真係蠢左,,搭乜鬼小巴
個死小巴開得好鬼快
搞到我好超暈
以後都唔搭小巴LAAA!
之後就同MEI YAN+TSOI去左買鞋
超級多人囉
搞完晒就去左M記食少少野
見到一個頗醜樣既女仔教一個OK靚仔既人做功課
好似怪怪地咁,,
Boys Like Girls - The Great Escape
我覺得呢首歌真係超有日本動漫FEEL
都係Justin Timberlake - Like I Love You好聽D!
|
| 發表時間:2007-11-15 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|