|
  
2007 年 11 月 27 日 星期二  |
| 朗誦日! |
分類: 未分類 |
今日食完LUNCH就出發去屯門大會堂
我地班咁好彩係第3隊,,
鄉議局,祟德,趙*修,循道衛理,劉金龍.....超多學校都有參加
其實我地講得好好架!
不過我就帶快左幾次,,真係唔好意思
唔記得邊間學校讀果時好似唱歌咁喎
超搞笑,,不過搞笑得黎居然拎第一名,,
我地A,C,D班居然一個一,二,三名都冇
唉!講得咁好,,真係唔識貨
攞獎果D我地又睇唔到佢地點朗誦,,
唔公平AR!
4:30就放左LU,,
之後就同MIKI,YAN,TSOI去左行陣先
行到夜夜地又唔肯走喎!
好彩我識路,,車!
|
| 發表時間:2007-11-27 06:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | ... | 387 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|