|
|
| 調位`xD; ] |
分類: 未分類 |
今日好凍哇;``~凍死人咩;''.....;;
視藝堂,,果miss又冇番~成日都糸甘既'' ]
第1堂;又冇人呢代課喎x),成班hi哂!`哈哈^^ ))
今日糸特別時間上課日;;早放`xD**3**
食完飯之後::系我好期待既調位啦~YEAH! ] 等左甘奈,終於調lA''
今次調位``我都蠻滿意的=]終於吾洗同肥仔坐lu~......
而且調左位之後,我坐第2個位~`睇黑板吾洗甘辛苦拉!@@
坐我前面糸矮仔,後面糸婆婆,左面糸左倫,右面糸15號:]:]
吾打lu``聽日再打啦!><`` ] COMMENT PLEASE`
|
|
c0mm3nt,please!:2009-01-13 07:26 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 91 | »
|