|
|
2008 年 9 月 13 日 星期六  |
2008-09-13  |
分類: 未分類 |
昨天, 我,媽媽,媽媽既fd同佢個女
一齊去pizza hut食晚飯
我地叫咗四人套餐
pizza hut新出果個
''點點扭扭批''
超好食牙
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日去咗KFC
食午餐
然後就去補習
補完習
去吉之島買野食
買完就
搭車番屋企lu!
|
|
c0mm3nt,please!:2008-09-13 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 |
|