|
|
2008 年 9 月 26 日 星期五  |
| 2008-09-26 |
分類: 未分類 |
今日放學之後,要但以理團,唉!好無奈牙~我唸一定好悶啫!!點知,又5係咁悶啫,開頭有小小悶既,但係後來有遊戲玩,都幾好玩既,ok la!!今日數學堂派咗小測,我竟然有22/25,呢個分數簡直係意料之外牙!xd~都派咗英文默書,有100分牙!{不過係意料之中,今次既英文默書實在太容易la~}冇其他野打lu~886=.=
|
|
c0mm3nt,please!:2008-09-28 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|