今日去咗西九龍去食迴轉壽司 食到超飽牙 食咗好多碟壽司 有我的最愛三文魚 芝麻八瓜魚,蟹子,吞拿魚沙津...... 好好呀~ 然後同馬穎芝佢地逛街 行到雙腳好累
c0mm3nt,please!:2008-10-01 06:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]